AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Ja det finnes hundrevis av verdensproblemer der ute som er mye verre enn mine små "luksusproblemer". Don't tell me. Men nå er jeg seriøst dritt lei av å få slettet alt jeg har skrevet i et innlegg for så å få det slettet når jeg skal ta bort noe i teksten og trykker på Backspace-knappen. Da tror nettleseren automatisk at jeg ønsker å gå tilbake til forrige side, og KVINNEGUIDEN har det nemlig ikke sånn at det kommer opp en boks med advarsel om at du går ut av en tekstboks som er skrevet noe i, som eksempelvis Facebook har. Jadda, det går an å opprette Word-dokument og kopiere over der. Men det er ikke alle som gidder det hver bidige gang man skal poste et nytt innlegg...... Anonymous poster hash: 73302...880 1
PPM Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Jeg mener at editoren autolagrer? Har du kikket på det?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Jeg mener at editoren autolagrer? Har du kikket på det? Hvor finner jeg det? Anonymous poster hash: 73302...880
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Dette kan jeg si meg tildels enig. Her er en del som faller ut, etter at det er skrevet. Noe popper opp der det er ment for å være, andre ting forsvinner i det store intet. Dette varier fra dag til dag, og tid på døgnet. Kan det ha en sammenheng med hvor mange som er inne på forumet? Belastning osv? Anonymous poster hash: 8366e...58e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Der, den teksten er klikkbar. Takk, det hjalp jo litt. Men var dessverre en brøkdel av det jeg hadde skrevet som faktisk dukket opp. Anonymous poster hash: 73302...880
PPM Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Aner ikke hvor ofte den lagrer, men tror den kan være ganske kjekk i sånne tilfeller, i alle fall hvis man har brukt lang tid. Kan se ut som om det er noe minutts eller to intervaller. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Aner ikke hvor ofte den lagrer, men tror den kan være ganske kjekk i sånne tilfeller, i alle fall hvis man har brukt lang tid. Kan se ut som om det er noe minutts eller to intervaller. Takk for tipset iallefall Og til Kvinneguiden: Anonymous poster hash: 73302...880 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå