AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Jeg har snåkviser, pigmentflekker og store porer. Blir dette garantert verre hvis jeg blir gravid? Vet det er et dumt spørsmål, men jeg mente jeg hørte det en gang, at ting forverres Anonymous poster hash: a8c52...102
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Jeg har aldri hatt så fin hud som da jeg var gravid. Nå, 3 mnd etter fødsel, er urenhetene dessverre tilbake. Anonymous poster hash: 475e0...34d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Jeg har snåkviser, pigmentflekker og store porer. Blir dette garantert verre hvis jeg blir gravid? Vet det er et dumt spørsmål, men jeg mente jeg hørte det en gang, at ting forverres Anonymous poster hash: a8c52...102 Huden min går i perioder som gravid. Akkurat nå har jeg en dårlig periode Anonymous poster hash: cb9d4...bc9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Dette var jo litt betryggende, jeg har alltid trodd at huden ble myyye verre når man er gravid, jeg Anonymous poster hash: a8c52...102
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Mine konstante kviser forsvant som gravid, men vet ikke om det skyldes graviditeten eller en ny kvisekrem fra legen. Begge deler tror jeg, for har prøvd sånn 20 forskjellige kvisepreparater før uten hell, så må ha fått litt hjelp av graviditeten også. Anonymous poster hash: 77fc4...70b
FantasDick Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Jeg er bare litt over halvveis i svangerskapet, men har ikke fått styggere hud (enda). Begynte med ny rutine rett før jeg ble gravid, så vet ikke om det har hjulpet eller gjort ting verre f.eks. Har to hormonelle kviser på samme sted som jeg har hatt de 15 siste årene, da.
^^Belle^^ Skrevet 15. mai 2015 #7 Skrevet 15. mai 2015 Jeg har aldri slitt med kviser i hele mitt liv - bortsett fra de to gangene jeg var gravid. Hadde masse kviser i ansiktet, i tillegg til store og vonde kviser på hele ryggen som nå er arr. :/
lemon-aid Skrevet 15. mai 2015 #8 Skrevet 15. mai 2015 Jeg har vært plaget av akne hele livet mitt, men det har gått opp og ned. Men har alltid hatt litt urenheter, store porer og mye hudormer, og generelt høy talgproduksjon. (I tillegg manglet fukt)…. Men da jeg ble gravid, så skjedde det noe. Huden min ble bedre! I begynnelsen (uke 3-8 ca), hadde jeg små kviseutbrudd som jeg pleier. Men etterhvert som graviditeten gikk så glødet jeg mer og mer. Urenhetene forsvant, og jeg ble absolutt ikke verre. Jeg fryktet det samme som deg.
Maleficenta Skrevet 15. mai 2015 #9 Skrevet 15. mai 2015 Jeg har snåkviser, pigmentflekker og store porer. Blir dette garantert verre hvis jeg blir gravid? Vet det er et dumt spørsmål, men jeg mente jeg hørte det en gang, at ting forverres Anonymous poster hash: a8c52...102 Kan gå begge veier. Noen ganger blir den verre. Noen ganger blir den bedre
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #10 Skrevet 15. mai 2015 Min ble mye bedre. Færre småurenheter, mye finere farge og glød. Slapp å bruke særlig mye sminkeAnonymous poster hash: 57cfa...c24
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #11 Skrevet 15. mai 2015 Nei, det er bare tull. Har ikke hatt en kvise siden jeg ble gravid. Var en periode jeg fikk ganske tørr hud, men har gått over nå som solen er her, og man smører seg med solkrem. Myk og fin nå. Trenger ikke bruke sminke for å føle meg fin engang. Men vær flink med solkremen - man er mer utsatt for pigmentendringer under svangerskapet. Er jo mye hormoner i sving. Og som de andre skriver - jeg har heller aldri hatt så fin hud. Kan hende det er fordi man ikke får den månedlige svingningen i hormoner som føler med eggløsning og mensturasjon. Jeg vet ikke, men slipper i hvert fall at det kommer en kvise her og der hver måned. Deilig. Anonymous poster hash: 7e26e...ae0
vimsefrøken Skrevet 15. mai 2015 #12 Skrevet 15. mai 2015 Min hud ble fantastisk mye bedre under svangerskapet faktisk. Huden strålte og har aldri sett bedre ut før eller siden enn jeg gjorde under begge svangerskapene mine. Skulle gitt hva som helst for å ha like fin hud ellers nå i etterkant som jeg hadde da. Så huden behøver absolutt ikke bli ille under graviditet nei.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #13 Skrevet 15. mai 2015 Dette var morro å lese, ladies! Jeg har gruet meg skikkelig for dette, at huden min skal gå helt bananas. Anonymous poster hash: a8c52...102
langbein86 Skrevet 16. mai 2015 #14 Skrevet 16. mai 2015 Jeg lider av ganske alvorlig akne, ikke engang isotretinoin tok knekken på det. Men da jeg var gravid var huden helt kvisefri og nydelig! Husker jg var så glad da jeg fødte og fikk besøk på barselhotellet at jeg ikke behøvde bruke noe sminke i huden. Håret mitt var også tjukt og glansfullt. Har faktisk aldr følt meg så vakker som da jeg var gravid Nå, 4 måneder etter fødsel er kvisene tilbake og håret faller av i svære dotter :(
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #15 Skrevet 16. mai 2015 Tror det har med østrogen å gjøre. Har selv aldri vært gravid, men alltid hatt fantastisk hud. Har lest at østrogen øker når man er gravide, og at det gjør hud og hår vakkert! Dere som opplever at huden blir dårligere igjen etterpå, håravfall etc, er nok fordi østrogennivået faller, pluss at det er jo mange hormoner i sving. Anonymous poster hash: 89702...0d6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #16 Skrevet 16. mai 2015 Jeg hadde en kvise eller to en gang i måneden før jeg ble gravid, men har ikke hatt en eneste kvise etter at jeg ble gravid den første gangen. Hormoner er noen merkelige greier. Anonymous poster hash: 13b12...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå