AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 har vert på sjekk hos Nimi og der var legen sikker på problemet. (Hatt dette i mange år) og det er nå snakk om operasjon. Noen som vil fortelle virket sykehus dere er operert på, hvordan beina er etterpå og hvordan er arrene? Hos Nimi tar de i overkant av 10 000k kr pr bein, så vil høre om erfaringer før jeg velger. (Mye penger, men hjelper det og de er dyktige er det vert det)Anonymous poster hash: 47c90...a75
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Hvorfor i all verden gjöre det privat? Er dette et reelt problem og legen din henviser deg, dekker det offentlige det Anonymous poster hash: 84eae...f62
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Grunnen til at jeg vurderer privat er at de gjør dette oftere en på sykehus, og har mere erfaring. Dette er en litt omfattende operasjon.Anonymous poster hash: 47c90...a75
Lillemø Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Er det kronisk da? Vil heller anbefale manuellterapeut og trykkbølgebehandling. Operasjon bør være absolutt siste utvei.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Dette er kronisk. Slitt med dette i over 20 år, prøvd trykkbølgebehandling, fysioterapi, nåler Operasjon er nok den siste mulighet til å slippe smerter. Jobber på skole, og går mye. Har konstant verkingAnonymous poster hash: 47c90...a75
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Ortopedien i Lærdal er vel best på alle typer ortopedi i Norge? Generelt, uansett, ville aldri operert på beina. Skjeldent godt resultat, du vet hva du har ikke hvilke bein du får og må leve med resten av livet. Anonymous poster hash: 0230d...4f3
JHF Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har operert begge beina for kronisk beinhinnebetennelse på SUS for xa 20 år siden. Min erfaring er veldig bra. Jeg opererte beina i to omganger siden jeg var høygravid første gangen. Her viser arret noe (ikke mye), mens andre gangen skulle kirugen vise studenten noen spesielle sting og her er arret veldig pent. I etterkant har jeg ikke hatt problemer og har kunnet trene det jeg vil uten smerter relatert til den kroniske betennelsen.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 Prøvd Omega 3 og vitamin D? Etter 5 år med beinhinnebetennelse gjorde daglig inntak av dette meg frisk.Anonymous poster hash: 49056...bda
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 Vitamin D har jeg gått på, men ikke omega 3 bare tran kapsler. Har kontaktet et sykehus som gjør denne type operasjon. Ikke ofte de gjør det, men de gjør det. Men heller allikevel for privat. Der veit jeg de gjør det ofte og kan det. Penger er ikke alt Kjenner jeg sliter veldig om dagen, men det er nok fordi jeg har begynte med idrett igjen. Sliter selv med å gå. Så veit jeg kan bli operert hurtig privatAnonymous poster hash: 47c90...a75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå