Gå til innhold

Noen rotekopper her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de som ikke klarer å holde hjemmet ryddig over lengre tid. Jeg får det bare ikke til. Driver og jobber med meg selv, da, virkelig. Men det er så vanskelig. Når huset er shinet er jeg så fornøyd med det og svever rundt- plutselig har det blitt rotete igjen. Helt uten at jeg merker det. Da snakker vi ikke litt rot utover gulvet, men dårlig system, oppvask og klesvask som hoper seg opp etc. Er det flere rotehoder her inne?

• Liker 3
Skrevet

Samme!

:kaklehone:

AnonymBruker
Skrevet

Guilty! Stort sett er det skippertaksmetoden som brukes i vårt hus..

Anonymous poster hash: 7aab1...24f
Skrevet

Ugh, ja. Samme her. Men samboer går og rydder etter meg hele tiden, så da er det jo greit :P Jeg ser ikke mitt eget rot, og han er likedan, så vi rydder etter hverandre i stedet for oss selv. Men det gjør jo at jeg hater når folk kommer på spontanbesøk, for da blir jeg dritstressa.

• Liker 1
Skrevet

Er "normalt" rotete, tror jeg. Spørs hvem jeg sammenligner meg med. Har det ikke strigla til enhver tid, men ofte lurer jeg på om tingene driver og roter seg til av seg selv. :)

• Liker 1
Skrevet

Skikkelig rotehode eg og. Tenkjer ikkje noko særleg over det,- heilt til vi får uventa besøk..

Har perioder eg er flink og har alt på stell. Men det er heller sjeldan.

Men det er i det minste reint, om ikkje anna :P

Skrevet

Jepp.Men nå har jeg vaska vinduer innvendig..så da måtte jeg flytte på litt av rotet, men nå er alt på plass igjen :jolie:

Gjest imperio
Skrevet (endret)

Samme her, bare at her så har jeg to katter som roter. Jeg rydder og vasker, mens de bare roter det til igjen, og ikke minst, sprer kattsand overalt! Og all de pelsdottene over alt, får fnatt av de! Jeg støvsuger opp 2 og 5 nye dukker opp etter en time eller to. Grr irriterende.

Bordet ser fint og nyvasket ut, to timer senere så er det rotet til og pels overalt.

Føler jeg rydder og vasker hele tiden, men det blir aldri ryddig og rent. :fnise: Jeg tar badet, så går jeg i gangen og rydder der, og når jeg snur meg så er badet skittent og rotete igjen. Blir jo aldri helt perfekt!

Endret av imperio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...