AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Hei, lurte på hvor mye arbeid hjemme jeg kan gjøre selv? Kan jeg male og legge på fliser på bad og kjøkken selv? Hvvor mye av badet kan jeg gjøre selv/få hjelp av en kompis til å gjøre? Den nye loven, gjelder det bår man rører rør?Anonymous poster hash: d6572...486
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Det er ikke svart arbeid når du gjør det selv om får hjelp av venner. Svart arbeid er når du betaler noen som ikke skatter av det. Anonymous poster hash: 5b63b...249
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Du kan i utgangspunktet gjøre akkruat som du vil, men gjær du noe som er ulovlig, så må du ta konsekvensene av det, når det gjelder opp pussing som med alt annet. Bad skal pusses opp etter våtromsnormen for å være lovlig. Har du venner og bekjente som er utdannet og kan jobbe etter våtromsnormen kan de gjøre dette, eller er det å fraråde. Fordi om det oppstår vannskader eller elektriske feil så kan du risikere å ikke få en krone fra forsikringsselskapet. Vann og elektriske feil kan bli dyre, veldig dyre følgeskader av. pusser du opp selv, og eller ved hjelp av venner og bekjente kan du og få problemer med å selge igjen, når den dagen en dag kommer. Takst på badet kan bli satt til kr. 0 dersom det ikke er papirer på at badet og elektrisk arbeid er utført av fagfolk. Så her er det viktig å vite hva en gjør og å kjenne konsekvensene av de valg en foretar seg.Anonymous poster hash: 8fbb4...390 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå