Uma Skrevet 28. august 2004 #2 Skrevet 28. august 2004 heisann! Du kan få kjøpt spinningsykkler på G-sport. Jeg har en spinningsykkel som jeg er fornøyd med. Den heter Nordic Spinning S3 Spinningsykkel. Når jeg kjøpte den kostet den 3500 kr... Jeg vet ikke helt om denne er av de dyre eller om den var billig,men hun jeg kjøpte den av sa at denne var bra og som sagt er jeg glad for at jeg kjøpte den. Du kan nok helt sikkert få tak i billigere-også dyrere med mange flere funksjoner...Min sykkel viser hastighet,kalorforbruk mm og er god og stabil og sykle på...Så finnes det jo også Trimsykkler. Mange av disse er billigere. En venninne ac meg kjøpte en (på G-Spoert) til 2000 kr som jeg har prøvd. Man føler vel kanskje at man trener litt mer på en spinning-sykkel,men en vanlig slik sykkel til 2000 kr er jo genial. Jeg tror det har veldig mye med at spinning er blitt så populært på treningssentre og slikt at det er defor de er dyrere.... Men du kan jo se litt rundt i forskjellige sportsbutikker,så finner du nok noe! :-) Hilsen Uma!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå