AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Er med i årets 17.maikomite og skal levere snitter til arrangementet. Det jeg lurer på er hva slags salat-blader man legger på sammen med pålegget?? Noen som har svaret på det? Anonymous poster hash: 303fb...9c1
peppermyntete Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Vanlig grønn salat? Isberg eller crispi for eksempel. Og en agurkskive/paprikaring.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Vanlig grønn salat? Isberg eller crispi for eksempel. Og en agurkskive/paprikaring. Agurk, tomat, paprika, sitron etc har jeg full kontroll på lurte bare på hvilken salat man legger under pålegget Takk for tips, skal sjekke grønt-disken Anonymous poster hash: 303fb...9c1
peppermyntete Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Agurk, tomat, paprika, sitron etc har jeg full kontroll på lurte bare på hvilken salat man legger under pålegget Takk for tips, skal sjekke grønt-disken Anonymous poster hash: 303fb...9c1 Jeg liker Isberg eller Crispi best! Synes for eksempel den røde salaten har alt for stram smak!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Agurk, tomat, paprika, sitron etc har jeg full kontroll på lurte bare på hvilken salat man legger under pålegget Takk for tips, skal sjekke grønt-disken Anonymous poster hash: 303fb...9c1 Rapid eller Crispi Syns ikke isberg egner seg. Anonymous poster hash: e2a27...18c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Kålhuesalat funker fjell det. Anonymous poster hash: 4bf0e...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå