Gå til innhold

Opplevde noe veldig ekkel nå nylig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en person som ikke tror så mye på overnaturlige ting men opplevde noe veldig merkelig nå nylig som satte en støkk i meg og som jeg fremdeles undres over.

Igår kveld gikk jeg hjem fra en vennine. Det var rundt 2330 tiden. Jeg gikk forbi busstoppet på Hausmannsgate og der var det 3 mennesker,2 menn og 1 kvinne. Den ene mannen satt og de 2 sto rett ved siden, var ingen andre ved busstoppet.

Mannen som satt var afrikansk og hadde dreads, litt eldre type. Kvinnen var hvit og med rødt hår og en rød jakke og mannen så ut som en pakistaner og var kledd i dress.

Idet jeg går forbi busstoppet så tar mannen som sitter og lener seg frem mot meg, han lager en grimase der han på en måte rynker på nesa og strekker ut tunga, øynene hans rullet bakover så jeg så kun det hvite. Skvatt som f... da han gjorde det. De 2 andre stirret på meg og mumlet noe, vet ikke hva men de mumlet noe ganske likt og stirret på meg. Jeg fortsatte å gå,men snudde meg. Da sto alle 3 og stirret på meg med munnen lukket. Mannen som satt hadde reist seg. Snudde meg flere ganger og alle gangene bare sto de og stirret. Siste gangen jeg snudde meg var de plutselig borte...(ingen buss som kjørte mot stoppet som de kan ha gått på).

Vet ikke hva dette var, men jeg fikk en følelse av "ondskap",jeg ble redd og hjertet hamret. Prøvde å fortelle meg selv at dette bare var noe tull, men allikavel klarer jeg ikke å komme på en "naturlig"forklaring på disse 3 og deres merkelige oppførsel. Vet jeg høres ut som en gærning, og sikkert folk her inne som skal gjøre narr, men dette var virkelig ekkelt for meg, var nervøs i lang tid etterpå.

Jeg hadde ikke drukket eller "røyka noe" som folk ofte skriver her inne. Var bare på vei hjem og ante fred og ingen fare. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget og poster det på generell debatt for den filosofi og religion kategorien er bare stappa med sånne som tror på horoskop og klarsynthet..jeg tenker til og med idag på dette. Fikk følelsen av at de var onde. De virket litt "merkelige"på bekledningen da de var kledd fint alle 3,og spesielt hun med irrødt hår og enda rødere jakke pluss det med grimasene og mumlingen fra de to andre....

Jaja,burde vel egentlig glemme det, men alle som bor i Oslo: se opp for 3 velkledde mennesker så sent på nattetid...hehe....er hos en annen vennine nå og skal hjemover om ikke lenge og jeg kjenner jeg "gruer"meg litt faktisk, at jeg er redd for å møte på dem. Jeg burde vel kanskje glemme det og alt sånt,men klarer ikke å finne en naturlig grunn for dette..kanskje jeg begynner å bli gal:(

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. Creepy :sjokkert:

• Liker 4
Skrevet

Skjønner godt at du syns det var ekkelt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Serr, så skummelt! Litt kult på samme tid da hehe, kanskje ikke for deg, men synes det var en kul historie :)

Anonymous poster hash: 93cbd...281
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å takk, nå får ikke jeg sove.

Anonymous poster hash: e37b6...74c
  • Liker 6
Skrevet

Kanskje han var besatt

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres nok enda mer freaky ut, men ifølge hinduiusmen, mayaene, bibelen og koranen så finnes det demoner på jorda, og at den tiden vi er i akuratt nå er den tiden hvor demonene har kommet mest opp på overflaten. Jeg har sett menneskeannsikter plutselig smelte (uten å "ha røyka" noe e.l) og skikkelser plutslig bli borte og siden det ikke har føltes direkte ondt ut hver gang så tenker jeg at det også kan ha noe med at vi lever i parallelle verdener/dimensjoner og at disse "menneskene" kan være i en parallell verden men i og med at jorda vår går igjennom så mange omstillinger nå (schumannsfrekvensen har forandret seg fra 8 til over 16 bare de siste årene og den har stått på samme sted i mange hundre år før dette) så kanskje disse dimensjonene "blandes" litt. Tror det eneste man kan gjøre er å ikke la seg bli redd av det og se på sånne opplevelser som et naturfenomen eller en "vanlig" tilfeldig hendelse som hvis man ser en stor sjelden fugl som ørn eller lignende.

Anonymous poster hash: 8e652...338
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye merkelig i Hausmannsområdet på kvelds- og nattestid, men dette tar vel kaken. Virket det som om de kjente hverandre, eller var de fremmede for hverandre? Har du fortalt historien til venninnen din?

Anonymous poster hash: 6b7a3...1c1
  • Liker 3
Skrevet

Syntes sånne historier er så spennende. Liker å tenke at det er noe mer :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 26f1b...16d

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de tullet med deg:)

Anonymous poster hash: f58fd...47f

• Liker 5
Gjest Honeyblossom
Skrevet

æææææ så sykt creepy!! :hakeslepp:

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres nok enda mer freaky ut, men ifølge hinduiusmen, mayaene, bibelen og koranen så finnes det demoner på jorda, og at den tiden vi er i akuratt nå er den tiden hvor demonene har kommet mest opp på overflaten. Jeg har sett menneskeannsikter plutselig smelte (uten å "ha røyka" noe e.l) og skikkelser plutslig bli borte og siden det ikke har føltes direkte ondt ut hver gang så tenker jeg at det også kan ha noe med at vi lever i parallelle verdener/dimensjoner og at disse "menneskene" kan være i en parallell verden men i og med at jorda vår går igjennom så mange omstillinger nå (schumannsfrekvensen har forandret seg fra 8 til over 16 bare de siste årene og den har stått på samme sted i mange hundre år før dette) så kanskje disse dimensjonene "blandes" litt. Tror det eneste man kan gjøre er å ikke la seg bli redd av det og se på sånne opplevelser som et naturfenomen eller en "vanlig" tilfeldig hendelse som hvis man ser en stor sjelden fugl som ørn eller lignende.

Anonymous poster hash: 8e652...338

Hva mener du med "tiden vi er i nå?". Er det årstiden eller bare generelt perioden vi lever i nå eller?

Anonymous poster hash: 93cbd...281

• Liker 4
Skrevet

Det området der synes jeg er det mest utrivelige i hele Oslo - der Storgata møter Hausmannsgate m/omegn. Gikk der tidligere i dag, og i Osterhausgata holdt jeg på å snuble i en narkis som satt og tredde en sprøyte i foten sin mens den blødde ganske friskt. Herlig...

Er du ikke redd når du går der på kveldstid? Jeg hadde ikke følt meg helt trygg i det området som kvinne.

• Liker 6
Skrevet

Mye merkelig i Hausmannsområdet på kvelds- og nattestid, men dette tar vel kaken. Virket det som om de kjente hverandre, eller var de fremmede for hverandre? Har du fortalt historien til venninnen din? Anonymous poster hash: 6b7a3...1c1

Da jeg gikk mot stoppet så virka det som om ingen av dem kjente hverandre, han satt jo på benken med hendene i lomma og de to andre bare sto der, men begge sto der ganske rette, det la jeg merke til, vanligvis så står jo folk med mobilen i hånda,skakker litt med hofta,armene i kors osv, men de sto der ganske rett opp og ned og så fremover..

Da jeg fikk grimasen så tittet de to andre på meg og han mannen,så først tenkte jeg at de bare la merke til det og snudde seg for å se siden jeg skvatt(hoppet litt bort og lagde en litt høy lyd) også ble blikkene vendt mot meg, og da blikkene til alle 3.

Har ikke fortalt til noen nei. Skal jo ikke komme på besøk til en som er livredd for alt og fortelle noe sånt for så å forlate henne i alene hjemme etterpå hehe...bare latet som ingenting jeg, men hjemturen gikk fint da, men jeg merket på meg se,v at jeg ble litt mer "paranoid"av å gå ute nå. Kom nettopp hjem og jeg gikk rimelig kjapt hjemover og tittet på folk som kom min vei...vet ikke hvorfor,men fikk "lyst"til å se/oppleve noe rart slik at jeg kunne "bekrefte"det for meg selv, for jeg er faktisk fremdeles i tvil om det jeg så var ekte....

Har tenkt tanken om at noe innvendig skjedde akkurat da, noe nevrotisk som gjorde at jeg så det jeg så, bare en midlertidig greie som slo feil akkurat da for det virker litt for "overnaturlig". Man vet jo ikke om man plutselig opplever noe rart eller ser noe rart pga hjernen, en midlertidig psykose liksom...vi har jo bare utforsket 10% av hjernen eller noe? Det er jo enten noe sånt,eller så er det noe shit going on in Oslo....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo enten noe sånt,eller så er det noe shit going on in Oslo....

Det visste vi jo fra før av, overnaturlig eller ikke.

Anonymous poster hash: 5e646...f65

• Liker 4
Skrevet

Hvor lang tid gikk det mellom 2. og 3. gangen? Kan de ha hatt tid til å gå vekk fra bussstoppet?

Skrevet

Det området der synes jeg er det mest utrivelige i hele Oslo - der Storgata møter Hausmannsgate m/omegn. Gikk der tidligere i dag, og i Osterhausgata holdt jeg på å snuble i en narkis som satt og tredde en sprøyte i foten sin mens den blødde ganske friskt. Herlig...

Er du ikke redd når du går der på kveldstid? Jeg hadde ikke følt meg helt trygg i det området som kvinne.

Nei, jeg ønsker ikke å la meg være redd. Jeg er en fri person og skal kunne gå hvor jeg vil.

Når det er sagt så er jeg ikke den som går der og valser med henda i lomma og musikk på øret. Går ut på fortauet når jeg går forbi bakgårds og portrom, har hodet hevet og følger med på omgivelsene. Står det to menn på andre siden som på en eller annen måte gjør meg usikker, så noterer jeg utseende og krysser gata, jeg blåser i om det virker frekt for de mennene som kanskje er harmløse, men for meg gjelder min sikkerthet først, og jeg følger med i sidesynet på deres bevegelser og har null problem med å snu meg for å se om de skal følge etter.

Ja,det er et ekkelt område,men det får da være grenser på hva som ferdes der...dopselgere,narkiser og så demoner? Hehe...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Syntes sånne historier er så spennende. Liker å tenke at det er noe mer :)

Enig, tenker og at det er noe mer. Vet at det må finnes andre dimensjoner, og at det finnes en kraft..guddomelig eller hva den kan kalles, emn det var nok ikke denne...demonsk isåfall. Skjønner godt at ts ble skremt. Det hadde jeg og blitt.

Men er jeg den eneste her som reagerer på at ts snudde seg så mange ganger?

Det hadde ikke jeg gjort. Jeg hadde passert nokså hurtig uten å se meg tilbake...

Anonymous poster hash: d64f3...4ba

• Liker 2
Skrevet

Hvor lang tid gikk det mellom 2. og 3. gangen? Kan de ha hatt tid til å gå vekk fra bussstoppet?

Gikk ikke lang tid. Første gang jeg snudde meg var et par skritt forbi busstoppet,så ved lyskrysset og sist gang da jeg var på andre siden av lyskrysset. Hadde sett dem uansett om de kom mot meg,snudde og gikk mot legevakta,gikk forbi treningssenteret eller krysset over trikkestoppet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...