Gå til innhold

Er jenter mer overflatiske på byen enn ellers?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg og vennnene mine liker å sjekke damer på byen, men ender alltid opp med at jentene liker kompisene mine bedre enn meg og de ser oss sammen. Tror også at det er pga utseende, de er kjekkere enn meg og tror vi stiller likt på personlighet, osv.

Dette er ikke snakk om enkelttilfeller, vi er ganske ofte på byen og treffer ganske mange jenter.Får også bedre respons når jeg ikke er med de vennene som er kjekke og liker å sjekke opp jenter.

Det jeg lurer på er om jenter er mer overflatiske når de er på byen, om det er sånn også utenom byen eller om min erfaring ikke er den samme som andres.

Lurer også på om jenter på byen er mer homogene i hva de ser etter når det gjelder utseende siden alle tydeligvis synes kompisene mine er kjekkere enn meg.

Anonymous poster hash: 6f8d7...6e4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nja. På en måte.

Når man får 2-10+ hendvendelser på en kveld så er det jo ofte lettest å gå etter utseende fordi man får så mye å velge i.

Er nok om det er kjemi og god personlighet som avgjører hvem som får bli med hjem, men også de man finner mest tiltrekkende som får vist frem personligheten/humoren/sjarmen også

Anonymous poster hash: f1353...4ee
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg og vennnene mine liker å sjekke damer på byen, men ender alltid opp med at jentene liker kompisene mine bedre enn meg og de ser oss sammen. Tror også at det er pga utseende, de er kjekkere enn meg og tror vi stiller likt på personlighet, osv. Dette er ikke snakk om enkelttilfeller, vi er ganske ofte på byen og treffer ganske mange jenter.Får også bedre respons når jeg ikke er med de vennene som er kjekke og liker å sjekke opp jenter. Det jeg lurer på er om jenter er mer overflatiske når de er på byen, om det er sånn også utenom byen eller om min erfaring ikke er den samme som andres. Lurer også på om jenter på byen er mer homogene i hva de ser etter når det gjelder utseende siden alle tydeligvis synes kompisene mine er kjekkere enn meg. Anonymous poster hash: 6f8d7...6e4

Hvis du er på byen- type nattklubb eller hvor det ikke er mulighet for å prate så er det kun utseende og blikk vi jenter går etter.. Så kan du tenke deg at på et slikt utested er du kanskje nr 20-50 som klenger deg innpå på dansegulvet, boe som vi ikke setter så kjempe stor pris på.. Klart hvis jenta er ute ette et ligg på byen, så ser hun etter en som er kjekk..

Mitt tips, gå på utesteder/puber hvor det er mulig å komme i en samtale med jenter.. På slike plasser går somregel de jentene som er interessert i å prate/bli kjent/flørte.. På nattklubber er det bare en svett orgie hele greia, og garantert pakka med overfladiske jenter som enten er aaalt for fulle, eller kun ute etter en kjekkas å knulle den kvelden

Anonymous poster hash: 0dd39...98f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...