AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Hver gang jeg får forespørsel om å møte gutter som jeg ikke har møtt før, feiger jeg alltid ut. Mange ganger frister det så klart, fordi de virker kjempekoselige og vi har snakket på sosiale medier i lengre tid. Men selv om jeg vil møte de, så feiger jeg nesten alltid ut. Jeg er en helt normal ung jente, som har normalt antall venner og ikke noen psykiske eller sosiale problemer ellers. Smålig sjenert er jeg alltid, men ikke noe som har påvirket meg i andre sammenhenger. Jeg skjønner bare ikke hva som skjer med hjernen min når en gutt spør om jeg vil møte de for første gang. Det er jo ikke så ofte det skjer heller. Har avtalt med en jeg har snakket med en stund at vi skal møtes hjemme hos ham på lørdag, og jeg sa meg villig til det. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å tenke på alt det verste som kan skje og psyke meg ned til, i verste fall, og ikke dra. Jeg bekymrer meg allerede. Er det noen som har det slik, eller eventuelt kan hjelpe meg med hva jeg kan gjøre for å unngå dette? Anonymous poster hash: 57a21...ff6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Jeg er akkurat likedan, men vet ikke hva som hjelper på det dessverre.. Anonymous poster hash: aa270...262
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Det er bare å hoppe i det, så blir det mindre skummelt neste gang. Men å møtes hjemme hos ham første gangen, hvorfor ikke møtes ute først? Kafe eller bar lr noe? Anonymous poster hash: 6bc32...6ea
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Det er bare å hoppe i det, så blir det mindre skummelt neste gang. Men å møtes hjemme hos ham første gangen, hvorfor ikke møtes ute først? Kafe eller bar lr noe? Anonymous poster hash: 6bc32...6ea Hehe, det er ikke noe skummelt med det:) Har kjempemasse felles venner, og vet at han ikke er noe snusk. Hjemme hos han, fordi det blir lettest. -TS Anonymous poster hash: 57a21...ff6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Jeg har det også sånn, men et viktig hjelpemiddel kan jo være å ikke møte de hjemme hos han når de møter de for første gang , da blir det jo fort veldig kleint og han sitter med forhåpninger om sex. Ta det i en lunsj slik at du kan gå etter 30-45 minutter, gjerne på cafe, eller i en setting der det er flere, som på en konsert slik at du har vennene dine å snakke med og som kan snakke med han når du blir for nervøs Anonymous poster hash: 79ddf...dbd
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Jeg får også veldig angst, men det går faktisk alltid bra. Har aldri hatt en skikkelig dårlig date og finner alltid masse å prate om. Men er enig med de andre, det er ikke så lurt å møtes hjemme første gang. Jeg går alltid og tar en øl (eller fire), da er det lett å komme med en unnskyldning hvis det blir veldig dårlig. Og ikke så mye press om sex. Anonymous poster hash: 75720...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå