AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Jeg har gått til innkjøp av denne deo'en for en måned siden og er virkelig ikke fornøyd. Slik har det vært med 3-4 venner av meg også. Man lukter godt et par timer og så stinker man værre enn en svett pung? Jeg selv lukter 90% mindre svett av å ikke bruke noen form for deo. Så jeg bare lurer på hva dere mener om denne deo'en? Anonymous poster hash: 9fc2a...1a5 1
Sicilia Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Har samme erfaring som deg, TS! Virkelig dårlig deo! Bruk heller vichy sin.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Det er fordi den er uten tungmetaller og andre giftstoffer. Har brukt den i et halvt års tid nå, og slik var det for meg også i starten. Men jeg holdt ut fordi jeg fikk beskjed om at slik kunne det bli. Og jeg er veldig glad for at jeg fortsatte, for det er ingenting av det nå lengre. Det tok rundt en måned, men slik er det når man har tilført alt mulig til kroppen i åresvis. Fortsett, så vil du merke stor forskjell om litt Anonymous poster hash: 1471b...232
metempsychosis Skrevet 27. mai 2015 #5 Skrevet 27. mai 2015 Jeg kan nok ikke gi noen formeninger om deodoranten til Forever Living, men hvis du leter etter et naturlig alternativ så er min mann fornøyd med krem-deodorantene til Soapwalla og Schmidt's (og han er av de som trener endel og dermed svetter endel også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå