AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Som vi alle veit er det snart 17. mai Jeg har lenge fundert på å farge håret i en litt spesiell farge, nemlig lilla/lavendel. Har nå kjøpt inn fargen og sitter bare og tenker: 'Bunad og lilla hår? Hmm'. Er litt utålmodig og vil så gjerne sette i gang med en gang! Men så burde jeg kanskje muligens vente, i tilfelle det blir mislykka. Haha. Ja, verdenproblem Hva tenker dere? Det kommer jo en tid etter den 17. også, men er så gira og vil gjerne ha det gjort med en gang Eller burde jeg vente? Anonymous poster hash: 7ecca...0f6
peppermyntete Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Jeg hadde nok ventet til den 18! Synes sjelden bunad og hår i unaturlige farger er spesielt pent, og som du sier; det kan bli veldig mislykket også.
Colorama Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Enig, ville venta til den 18.mai! Tenk om det blir misfarget, så må du gå rundt på nasjonaldagen med utvaska lilla hår da... Ikke så fint
FantasDick Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Jeg er så utålmodig at jeg hadde helt sikkert gjort det. Synes det er altfor mye styr rundt den bunaden. Kan ikke ha håret sånn til bunad, ikke pent med sånn sminke til bunad, passer ikke med den og den hårfargen til bunad.. Synes alle sminke/hår/kroppskunst-stiler "passer" til bunad - det er da bare klær! 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Hei dere! Er egentlig litt enig med Fantasdick! Synes man kan sminke seg og ha håret akkurat som man selv ønsker, uavhengig om man bruker bunad eller bukse Men ser den at det kanskje ikke er like greit om det skulle bli mislykka! Tenker å gjøre det den 19.! Men lurer på om noen av dere (som har litt peiling), vet om det er ok og bleke håret når man har eksem i hodebunnen/sensitiv hodebunn? Har gjort det før hos frisør, og det har gått ok. Men er litt redd for å få et allergisk sjokk. Hodebunnen min er i en 'god' fase nå, med lite eksem Anonymous poster hash: 7ecca...0f6
Blod Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Vent. Er så fort gjort at det ikke blir helt som man hadde tenkt, da er det ikke noe gøy å gå sånn på en slik dag
Fireflies Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Jeg ville ventet. Ikke fordi man ikke kan gå med lilla hår og bunad - men hva om fargingen går rett vest og håret ser helt jævlig ut. Hadde det vært en uke til 17. mai, så hadde man hatt tid til å rette opp i worst case scenario.
Wonderbitch Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Enig.^ man møter så mange personer den dagen, gamle klassekamerater, ekser, kollegaer fra forrige jobb osv og da er det typisk at man ser forferdelig ut. Mens de dagene man ser helt fantastisk ut- skikkelig filmstjerne møtes man ingen andre enn postmannen.
Yzma Skrevet 16. mai 2015 #10 Skrevet 16. mai 2015 Jeg hadde gjort det asap. Hadde det blitt helt mislykka så hadde jeg funnet på noe kult med det allikavel. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå