AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Jeg vet ikke om det er noe jeg føler eller tror. Men har erfart gjentatte ganger at menn kun ser ut til å ville ha meg for sex. Jeg går rundt og tenker dårlig om meg selv på grunn av den følelsen. Og så tenker jeg at alle andre damer er mye bedre enn meg. Og at det er derfor. Noen som kan gi meg noe positivt å tenke på, og hvordan jeg kan håndtere den følelsen for å føle at jeg er så mye mer enn bare sex. Er jeg alene om den følelsen eller er vi flere? Anonymous poster hash: 27582...913
One Man Army Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Nå er jeg mann, men jeg har hatt noen forhold hvor jeg ikke har vært interessert i mer enn sex. Det kan være mange grunner til det, f eks at jeg ikke har hatt lyst på et forhold på det tidspunktet av forskjellige grunner. Eller at jeg ikke har følt at vi har passet sammen i et forhold selv om jeg har likt vedkommende. Synes ikke du skal tenke at du er dårligere enn "alle andre". For mitt vedkommende hadde jeg ikke ønsket sex heller med de fleste "andre". Men det er jo greit å være tydelig om man kun er interessert i noe som kan bli noe mer. 1
Sandie Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Ikke få dårlig selvfølelse ihvertafll.Det er ikke nødvendigvis noe som skyldes at du ikke er bra nok,men kanskje at du - av ulike grunner, kommer i kontakt med feil type menn? 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Nå er jeg mann, men jeg har hatt noen forhold hvor jeg ikke har vært interessert i mer enn sex. Det kan være mange grunner til det, f eks at jeg ikke har hatt lyst på et forhold på det tidspunktet av forskjellige grunner. Eller at jeg ikke har følt at vi har passet sammen i et forhold selv om jeg har likt vedkommende. Synes ikke du skal tenke at du er dårligere enn "alle andre". For mitt vedkommende hadde jeg ikke ønsket sex heller med de fleste "andre". Men det er jo greit å være tydelig om man kun er interessert i noe som kan bli noe mer. Takk for positiv inspirasjon, for jeg er litt oppgitt over at dette har skjedd utallige ganger i "jakten på kjærligheten". Jeg opplever jo at alle vil ha sex med meg, og de som vil ha det sier at det vil de ikke ha med hvem som helst. Så jeg får se positivt på det selv om jeg kan oppleve det som trist at de virker ut til å ikke ønske et langvarig forhold med meg. Noen kaller seg kjæresten min for en stund. Men det tar alltid slutt, og når det tar slutt så opplever jeg en følelse om at han kun var ute etter sex og at jeg ikke var god nok for annet. Men jeg velger å ikke la meg knekke og gi opp. Det du forteller er en trøst for meg. Det gjør meg ingenting at jeg hadde sex, men det er vondt følelsesmessig at det ikke varer med tanke på at selvtilliten får meg til å føle meg ubrukelig. Men skal tenke på de ord du skrev. Og det hjalp godt Takk Anonymous poster hash: 35993...92d 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Ikke få dårlig selvfølelse ihvertafll.Det er ikke nødvendigvis noe som skyldes at du ikke er bra nok,men kanskje at du - av ulike grunner, kommer i kontakt med feil type menn? Ja, det kan være at noen av dem ikke er riktige typer. Det er sant. Anonymous poster hash: 35993...92d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Det kan være flere grunner. En trend er jo at menn i større grad ikke trenger være seriøse. En annen grunn kan være at damer også rett og slett ikke har det menn ser etter i en langvarig partner. Hvis jeg skal være brutalt ærlig er det ikke mange damer som er verdt risikoen av langvarig forpliktelse. Menn har ikke noe incentiv til å bli seriøse. Vil du forbedre dine odds hos menn må du skille deg ut. Ha ferdigheter og egenskaper han finner attraktivt. Det er helt latterlig hvor mange kvinner der ute som tror det er helt greit for menn at de er ubrukelige hjemme. Men sett fra en manns side så er jo dette varseltegn. Skal denne mora som ikke klarer holde orden på sitt eget hjem fostre mine barn? Jeg vet jeg blir upopulær og blir kalt gammeldags og kvinnehater, men det hadde ikke gjort noe å gå tilbake til litt gamle kjønnsroller. Snakker ikke om å gi slipp på alt, men noe. Hvorfor skulle menn gidde å bli sammen med en dame som oppfører og er lik som en mann?Anonymous poster hash: 97d27...8f6 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Det kan være flere grunner. En trend er jo at menn i større grad ikke trenger være seriøse. En annen grunn kan være at damer også rett og slett ikke har det menn ser etter i en langvarig partner. Hvis jeg skal være brutalt ærlig er det ikke mange damer som er verdt risikoen av langvarig forpliktelse. Menn har ikke noe incentiv til å bli seriøse. Vil du forbedre dine odds hos menn må du skille deg ut. Ha ferdigheter og egenskaper han finner attraktivt. Det er helt latterlig hvor mange kvinner der ute som tror det er helt greit for menn at de er ubrukelige hjemme. Men sett fra en manns side så er jo dette varseltegn. Skal denne mora som ikke klarer holde orden på sitt eget hjem fostre mine barn? Jeg vet jeg blir upopulær og blir kalt gammeldags og kvinnehater, men det hadde ikke gjort noe å gå tilbake til litt gamle kjønnsroller. Snakker ikke om å gi slipp på alt, men noe. Hvorfor skulle menn gidde å bli sammen med en dame som oppfører og er lik som en mann?Anonymous poster hash: 97d27...8f6 Egentlig så kjenner de meg altfor dårlig, og det virker som om de distanserer seg ganske tidlig. Jeg har alltid fått høre at jeg er en topp attraktiv og pen dame, med sunne og interessante interesser. De sier at jeg overhodet ikke er en kjedelig jente. Men noen av dem ser ut til å ikke være interessert i å ha et forhold i det hele tatt. Så det kan være en årsak. Etter en tid så er noen ærlig om at de aldri ville ha et forhold igjen. Mens noen av dem sier alt mulig dumt å forsvinner. Mange av dem jeg har vært med har ønske om å ha kontakt med meg videre, men jeg forstår jo at jeg kommer ingen vei med dem. Anonymous poster hash: 35993...92d
Querido Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Jepp, dette har jeg opplevd før. I en yngre periode av livet, så var jeg så ubegripelig forelsket i en kompis av meg. Vi ble til slutt sexpartnere, men det var bare det. Han ville ikke bli sett sammen med meg eller noe. Jeg fant ut i ettertid at han hadde sex med flere jenter, som han da også var mye sammen med på fritiden og i sosialt lag. Dette fikk meg til å bli fryktelig nedfor. Men jeg har jo nå i senere tid funnet ut at han er en absolutt idiot. Og jeg var rett og slett for enkel, og for lett tilgjengelig. Nå er det dog han som lengter og maser på meg, mens jeg ikke er interessert i det hele tatt. Du har nok dessverre bare møtt feil menn, og muligens, til feil tid. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #9 Skrevet 14. mai 2015 Det handler ikke om at DU ikke er bra nok, det handler om at disse mennene er på et stadie hvor de ikke ser viktigheten av å knytte seg følelsesmessig til en jente og er for umodne til å involvere seg i noe mer enn sex. Anonymous poster hash: cc6a7...be5 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #10 Skrevet 14. mai 2015 Det handler ikke om at DU ikke er bra nok, det handler om at disse mennene er på et stadie hvor de ikke ser viktigheten av å knytte seg følelsesmessig til en jente og er for umodne til å involvere seg i noe mer enn sex.Anonymous poster hash: cc6a7...be5 Eller at de har modnet så mye at de innser det ikke er verdt kostnaden. Du er ikke moden fordi samfunnet sier at menn skal ha en kjørere og motsatt. Du er moden når du kan gjøre valg uavhengig av hva folk forventer, fordi du ser mer logisk på hva som faktisk er lønnsomt og hva som er verdt det.Anonymous poster hash: 97d27...8f6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #11 Skrevet 14. mai 2015 Takk for positiv inspirasjon, for jeg er litt oppgitt over at dette har skjedd utallige ganger i "jakten på kjærligheten". Jeg opplever jo at alle vil ha sex med meg, og de som vil ha det sier at det vil de ikke ha med hvem som helst. Så jeg får se positivt på det selv om jeg kan oppleve det som trist at de virker ut til å ikke ønske et langvarig forhold med meg. Noen kaller seg kjæresten min for en stund. Men det tar alltid slutt, og når det tar slutt så opplever jeg en følelse om at han kun var ute etter sex og at jeg ikke var god nok for annet. Men jeg velger å ikke la meg knekke og gi opp. Det du forteller er en trøst for meg. Det gjør meg ingenting at jeg hadde sex, men det er vondt følelsesmessig at det ikke varer med tanke på at selvtilliten får meg til å føle meg ubrukelig. Men skal tenke på de ord du skrev. Og det hjalp godt Takk Anonymous poster hash: 35993...92d Jeg tenker heller at det har noe med at du kobler en avvisning opp mot sex å gjøre. Du har fått deg kjæreste, det blir slutt og du tenker at det det er fordi han kun var ute etter sex? Skjønner ikke helt den tankegangen. Anonymous poster hash: 92426...b21
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #12 Skrevet 14. mai 2015 Kjære ts. Jeg har selv vært der, og det tok meg lang tid å godta meg selv, samt lære. Etter exen dro var jeg konstant på jakt etter bekreftelse og mulig forhold, men det ble bare sex med de jeg ville ha der å da. Jeg kom inn i en vond sirkel å jeg fikk ofte følelser for de jeg hadde sex med, og dumme meg trodde at så lenge jeg fortsatte å hadde sex med de ville de kanskje noe mer etterhvert.. Etter mye terapi og dating har jeg endelig funnet meg selv igjen, og jeg har fått meg verdens herligste og snilleste kjæreste. Jeg fikk meg kjæreste når jeg tok ting i riktig rekkefølge. Først date, så bli kjent som betyr gå turer, dra på kino, dra ut å spise, møt hverandres venner osv, så sex. Vi ble derfor kjent med hverandre på en bedre måte, og han rakk heldigvis å utvikle følelser for meg framfor å dumpe meg etter sex. Anbefaler deg å kutte ut sex, og vær åpen for flere typer menn. Bli kjent med dem før du har sex med de, hvis ikke kan du igjen sitte der såret! Anonymous poster hash: 78945...5e4 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #13 Skrevet 14. mai 2015 Gå for de mennene som ikke har så mange valgmuligheter. Ikke kun de 30% beste. Mange menn blir totalt oversett og blir ikke sett på som menn engang, mens andre menn ligger rundt og bruker deg kun for sex. Høres kanskje kynisk ut, men det er det damer forteller menn også: ikke kun gå etter de 30% mest populære damene. Anonymous poster hash: 981e9...0c0
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #14 Skrevet 14. mai 2015 Kjære ts. Jeg har selv vært der, og det tok meg lang tid å godta meg selv, samt lære. Etter exen dro var jeg konstant på jakt etter bekreftelse og mulig forhold, men det ble bare sex med de jeg ville ha der å da. Jeg kom inn i en vond sirkel å jeg fikk ofte følelser for de jeg hadde sex med, og dumme meg trodde at så lenge jeg fortsatte å hadde sex med de ville de kanskje noe mer etterhvert.. Etter mye terapi og dating har jeg endelig funnet meg selv igjen, og jeg har fått meg verdens herligste og snilleste kjæreste. Jeg fikk meg kjæreste når jeg tok ting i riktig rekkefølge. Først date, så bli kjent som betyr gå turer, dra på kino, dra ut å spise, møt hverandres venner osv, så sex. Vi ble derfor kjent med hverandre på en bedre måte, og han rakk heldigvis å utvikle følelser for meg framfor å dumpe meg etter sex. Anbefaler deg å kutte ut sex, og vær åpen for flere typer menn. Bli kjent med dem før du har sex med de, hvis ikke kan du igjen sitte der såret! Anonymous poster hash: 78945...5e4 Klassisk svar for en som vil ha en forsørger og har blitt brent. Grunnen til at jeg ser dette er klassiske ord som "snill" og "annerledes type". Dette er menn som gladelig tar imot det de får. Synd disse mennene i større og større grad blir mer sjeldere, fordi de innser at det er en dårlig deal å forplikte seg til andre menns tømmestasjoner. Disse forholdene er perfekte for kvinner som vil ha trygghet i en kjæreste som gir bekreftelse og stabilitet. Men inni hodet deres har de fortsatt lyst på han kjekke de aldri fikk. Han på sin side er storfornøyd med at det "endelig er hans tur".Anonymous poster hash: 97d27...8f6
Gjest O.G. Skrevet 14. mai 2015 #15 Skrevet 14. mai 2015 Ja, men jeg har også selv hatt en fyr som bare var bra nok til sex, så det har gått opp i opp.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #16 Skrevet 14. mai 2015 Det kan være flere grunner. En trend er jo at menn i større grad ikke trenger være seriøse. En annen grunn kan være at damer også rett og slett ikke har det menn ser etter i en langvarig partner. Hvis jeg skal være brutalt ærlig er det ikke mange damer som er verdt risikoen av langvarig forpliktelse. Menn har ikke noe incentiv til å bli seriøse. Vil du forbedre dine odds hos menn må du skille deg ut. Ha ferdigheter og egenskaper han finner attraktivt. Det er helt latterlig hvor mange kvinner der ute som tror det er helt greit for menn at de er ubrukelige hjemme. Men sett fra en manns side så er jo dette varseltegn. Skal denne mora som ikke klarer holde orden på sitt eget hjem fostre mine barn? Jeg vet jeg blir upopulær og blir kalt gammeldags og kvinnehater, men det hadde ikke gjort noe å gå tilbake til litt gamle kjønnsroller. Snakker ikke om å gi slipp på alt, men noe.Hvorfor skulle menn gidde å bli sammen med en dame som oppfører og er lik som en mann?Anonymous poster hash: 97d27...8f6 De aller fleste har da helt ok orden på sitt eget hjem uansett kjønn? Men, se for deg din perfekte bestevenn. Personen er drit kul og liker det samme som deg. Idrett, gaming.. you name it. Om dette hadde vært en kvinne som du i tillegg kunne ha fantastisk sex med, hadde ikke det vært drømme dama? Anonymous poster hash: 00244...e5d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #17 Skrevet 14. mai 2015 Jepp, dette har jeg opplevd før. I en yngre periode av livet, så var jeg så ubegripelig forelsket i en kompis av meg. Vi ble til slutt sexpartnere, men det var bare det. Han ville ikke bli sett sammen med meg eller noe. Jeg fant ut i ettertid at han hadde sex med flere jenter, som han da også var mye sammen med på fritiden og i sosialt lag. Dette fikk meg til å bli fryktelig nedfor. Men jeg har jo nå i senere tid funnet ut at han er en absolutt idiot. Og jeg var rett og slett for enkel, og for lett tilgjengelig. Nå er det dog han som lengter og maser på meg, mens jeg ikke er interessert i det hele tatt. Du har nok dessverre bare møtt feil menn, og muligens, til feil tid. Du skriver det slik jeg føler det. Jeg har hatt en kjæreste i ca 9 måneder. Han slo opp med meg for tre uker siden. Men ville være venner og møte meg videre. Han sier at grunnen til at han slo opp var at han var redd for at jeg var missfornøyd med han. Han sier at han har følelser for meg. Jeg valgt først å be han ryke og dra, men etter at han fortalte meg at han hadde følelser for meg, og at det ikke hadde med meg å gjøre, så valgte jeg å fortsette å møte han. Nå fortsetter vi som før, men jeg er usikker på hvor jeg har situasjonen med han. Fortalte han at hvis han møter noen andre, så vil jeg ikke ha kontakt. Han lover at det er bare meg. Men hver gang han finner på noe, som å reise til byen å gå i byen i timesvis alene, så tenker jeg at han er på date med en annen. Jeg har faktisk fortalt han at jeg har opplevd å blitt dumpet og såret før, og hvordan jeg har følt det. Men han gir meg veldig lite betryggende følelser, og komplimenter. Usikkerheten er forferdelig. Jeg føler at han synes det er greit å ha sex med meg. Og det gjorde jo de andre jeg har møtt før han også, men usikker er jeg som faen... for jeg har blitt behandlet som om jeg ikke er verdt for noe annet før. Jeg blir deprimert av det. Men nå klamholder jeg meg i en situasjon som kan føre til at jeg får hjertesorg. Anonymous poster hash: 35993...92d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #18 Skrevet 14. mai 2015 Kjære ts. Jeg har selv vært der, og det tok meg lang tid å godta meg selv, samt lære. Etter exen dro var jeg konstant på jakt etter bekreftelse og mulig forhold, men det ble bare sex med de jeg ville ha der å da. Jeg kom inn i en vond sirkel å jeg fikk ofte følelser for de jeg hadde sex med, og dumme meg trodde at så lenge jeg fortsatte å hadde sex med de ville de kanskje noe mer etterhvert.. Etter mye terapi og dating har jeg endelig funnet meg selv igjen, og jeg har fått meg verdens herligste og snilleste kjæreste. Jeg fikk meg kjæreste når jeg tok ting i riktig rekkefølge. Først date, så bli kjent som betyr gå turer, dra på kino, dra ut å spise, møt hverandres venner osv, så sex. Vi ble derfor kjent med hverandre på en bedre måte, og han rakk heldigvis å utvikle følelser for meg framfor å dumpe meg etter sex. Anbefaler deg å kutte ut sex, og vær åpen for flere typer menn. Bli kjent med dem før du har sex med de, hvis ikke kan du igjen sitte der såret! Anonymous poster hash: 78945...5e4 Ja, det er tungt å være der jeg er nå. Men jeg vil ikke gi opp håpet om å bli behandlet på en måte som føles mer verdig. Anonymous poster hash: 35993...92d
Gjest O.G. Skrevet 15. mai 2015 #19 Skrevet 15. mai 2015 Du skriver det slik jeg føler det. Jeg har hatt en kjæreste i ca 9 måneder. Han slo opp med meg for tre uker siden. Men ville være venner og møte meg videre. Han sier at grunnen til at han slo opp var at han var redd for at jeg var missfornøyd med han. Han sier at han har følelser for meg. Jeg valgt først å be han ryke og dra, men etter at han fortalte meg at han hadde følelser for meg, og at det ikke hadde med meg å gjøre, så valgte jeg å fortsette å møte han. Nå fortsetter vi som før, men jeg er usikker på hvor jeg har situasjonen med han. Fortalte han at hvis han møter noen andre, så vil jeg ikke ha kontakt. Han lover at det er bare meg. Men hver gang han finner på noe, som å reise til byen å gå i byen i timesvis alene, så tenker jeg at han er på date med en annen. Jeg har faktisk fortalt han at jeg har opplevd å blitt dumpet og såret før, og hvordan jeg har følt det. Men han gir meg veldig lite betryggende følelser, og komplimenter. Usikkerheten er forferdelig. Jeg føler at han synes det er greit å ha sex med meg. Og det gjorde jo de andre jeg har møtt før han også, men usikker er jeg som faen... for jeg har blitt behandlet som om jeg ikke er verdt for noe annet før. Jeg blir deprimert av det. Men nå klamholder jeg meg i en situasjon som kan føre til at jeg får hjertesorg. Anonymous poster hash: 35993...92d Han vil ikke være ilag med deg, men pule vil han og du kjøpte skiten han kom med da han slo opp med deg..... Seriøst, du har bare deg selv å takke for at du blir behandlet som skit her.
mijaa Skrevet 15. mai 2015 #20 Skrevet 15. mai 2015 Jeg opplevde det samme som deg før jeg fant han som nå er kjæresten min, så du er i alle fall ikke alene, TS. Jeg aner ikke hva som gjorde at kjæresten min tenkte annerledes så jeg kan ikke hjelpe angående det, men så godt som alle jeg var i kontakt med før han ville kun ha meg til sex, ikke noe annet. Du får bare smøre deg med tålmodighet, var det jeg gjorde 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå