AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Skal på første date med en jeg har blitt veldig betatt av. Kanskje litt forelsket, og det har jeg aldri vært før. Vi har møttes på fest før og sendt mye meldinger - så jeg kjenner han jo ganske godt. Er såå nervøs! Tenk om han synes jeg er kjempekjedelig? Og hva om det blir kleint? Jeg vet at han er veldig interessert i meg, og jeg vil ikke ødelegge det. Kan dere komme med noen råd? Hvordan skal jeg slappe av og være meg selv? Blir veldig glad for råd Hvordan skal jeg kle meg fint men casual?? Er så masse jeg tenker på. Tenkte også å ha noen samtaleemnet i bakhodet i tilfelle det blir kleint, kan dere komme med noen forslag? Anonymous poster hash: 46ef2...834
stan Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Slapp av ikke vær for ivrig. Pass på å lytte vel så mye som å snakke. En date er for å finne ut om denne personen er noe å satse på. Kle deg slik at du føler deg vel og komfortabel. Snakk om hvordan dere ser for dere tilværelsen om fem, ti, tjue år. Jeg gjorde det slik når jeg var på date med den dama som jeg nå har hus og hjem sammen med, og som jeg drømmer om å bli gammel sammen med.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Du sier at du vet han er veldig interessert i deg. Da behøver du ikke å være redd for å faile Sannsynligvis vil han tolke det meste du gjør i mest mulig positiv retning. Dersom du hadde vært fremmed for ham, eller han i utgangspunktet var litt skeptisk til deg, da er det typisk at han stiller seg litt kritisk til det du sier og gjør. Men når du vet at han allerede er interessert, da er den vanskeligste biten over Hvor skal dere? Kafe? Kino? Tur i parken? Kle deg heller litt casual enn overpyntet i hvert fall. Dersom dere ikke skal noe spesielt (fin restaurant etc), ville jeg bare kledd meg i vanlige klær (som er rene og ikke slitte). Lykke til Anonymous poster hash: 8ef81...cdd
Sandie Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Skal på første date med en jeg har blitt veldig betatt av. Kanskje litt forelsket, og det har jeg aldri vært før. Vi har møttes på fest før og sendt mye meldinger - så jeg kjenner han jo ganske godt. Er såå nervøs! Tenk om han synes jeg er kjempekjedelig? Og hva om det blir kleint? Jeg vet at han er veldig interessert i meg, og jeg vil ikke ødelegge det. Kan dere komme med noen råd? Hvordan skal jeg slappe av og være meg selv? Blir veldig glad for råd Hvordan skal jeg kle meg fint men casual?? Er så masse jeg tenker på. Tenkte også å ha noen samtaleemnet i bakhodet i tilfelle det blir kleint, kan dere komme med noen forslag?Anonymous poster hash: 46ef2...834 Dette er nok et litt kontroversielt råd,men er jeg veldig nervøs pleier jeg å nippe til et glass vin eller litt cider mens jeg sminker meg før jeg drar Man må selvsagt kjenne sin begrensning,og det er sikkert ikke et råd som passer alle men det fungerer greit for meg. Kle deg feminint og passelig pyntet.Ikke overpyntet eller alt for sexy men ihvertfall litt pyntet.Om været tillater det er jo et enkelt antrekk med skjørt eller kjole fint,de fleste menn liker jo det. Bra samtaleemner på date kan være ukompliserte tema som musikk/konserter,reiser,jobb,trening, favorittfilmer,hobbyer osv...Jeg styrer alltid unna tunge alvorlige tema som politikk,religion.Triste tema venter jeg også med til en annen gang. Og sist men ikke minst, prøv å slappe av:)Hvis han er veldig interessert i deg er det ikke så mye som kan gå galt Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Du sier at du vet han er veldig interessert i deg. Da behøver du ikke å være redd for å faile Sannsynligvis vil han tolke det meste du gjør i mest mulig positiv retning. Dersom du hadde vært fremmed for ham, eller han i utgangspunktet var litt skeptisk til deg, da er det typisk at han stiller seg litt kritisk til det du sier og gjør. Men når du vet at han allerede er interessert, da er den vanskeligste biten over Hvor skal dere? Kafe? Kino? Tur i parken? Kle deg heller litt casual enn overpyntet i hvert fall. Dersom dere ikke skal noe spesielt (fin restaurant etc), ville jeg bare kledd meg i vanlige klær (som er rene og ikke slitte). Lykke til Anonymous poster hash: 8ef81...cdd Tusen takk vil likevel ha litt samtaleemner i bakhodet sånn i tilfelle. Tror jeg vil føle meg litt tryggere da hehe. Vi skal ut å spise sammen, men føler kanskje ikke jeg bør pynte meg såå mye uansett? TSAnonymous poster hash: 46ef2...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå