Gå til innhold

Hvilken type husarbeid liker du å gjøre?


Katrinemor

Anbefalte innlegg

Er jeg i leiligheten helt alene og får plutselig innfall så begynner jeg først å rydder i skuffer og skap. Og da er det rydding av alt. Så begynner jeg å ta badet og støv ellers, så støvsuger jeg og vasker over golvet. Får jeg et slikt innfall så STORKOSER jeg meg, med høy musikk.

Hvordan er det med dere folkens! Hvilken type husarbeid liker dere å gjøre best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bortsett fra å rydde i skap og skuffer, så liker jeg all slags husarbeid, men vil helst være alene i huset, kun meg sjøl og høy musikk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker husarbeid??? Hm...

Men når sant skal sies, så synes jeg det er ganske ok å stryke klær. Så lenge det ikke hauger seg opp så man blir stående i timesvis.

Jeg også liker ganske godt å rydde- men jeg regner liksom ikke det som husarbeid. Husarbeid, det er vaske gulv, støvsuge, vaske do, tørke støv og sånne ting. Og det HATER jeg....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som har med klesvask og matlaging å gjøre er OK. Egentlig synes jeg det er ålreit å vaske hele kåken grundig også, men jeg hater å rydde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matlaging elsker jeg, men det kaller jeg ikke husarbeid heller da. Rengjøring er ikke det morsomste jeg vet, men blir motivert av at det går raskt og at det blir så fint etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlaging, men det ser jeg ikke på som husarbeid. ellers så er jeg ikke så glad i rydding, vasking, støvsuging, alle slike ting. av og til kommer ånden over meg og jeg syns det er greit å gjøre husarbeidet med høy musikk - men vanligvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg først får ånden over meg så koser jeg meg. Da må jeg helst være alene, så jeg kan spille høy musikk og synge med ;)

Da er det alt mulig husarbeid egentlig, bortsett fra oppvasken. Den kan jeg ikke fordra uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesvasken går greit. Og å moppe over gulvene eller dra over med støvsugeren er også helt levelig. Vaske opp kan være terapi med høy musikk, men kan også være utrolig pyton. Kommer litt an på dagsform. Liker også å rydde og å lage mat (som heller ikke for meg er husarbeid).

Det jeg ikke liker er å vaske badet og å tørke støv. Vinduene vasker jeg ikke selv, da jeg har fagfolk i familien :-) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke og gjøre husarbeid.Gjør det fordi jeg må.

Men det beste jeg da gjør er å støvsuge golvene.

Koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å vaske klær, støvsuge og vaske gulv - elsker å ha det nyvasket og ryddig i leiligheten!

Liker ikke å stryke klær - det er det kjedeligste som fins... :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde så mange vaskejobber i tenårene at jeg ikke klarer å ta i en vanskeklut uten å bli i skikkelig dårlig humør.

Derfor har vi vaskehjelp. Det mest huslige jeg gjør er å ta ut av oppvaskmaskinen eller å brette sammen klær. Ufattelig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catwoman

Støvsuging syns jeg er helt greit, med høy musikk mens jeg danser rundt med støvsugeren og synger.

også liker jeg å kage mat, men det er ikke akkurat husarbeid. Stor opprydning i skap og skuffer kan også være ok innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg liker det ikke, men må. oke mat er ok om noen tar rotet.

som dobbeltarb i mange år har eg gått trett og gør kun det jeg må.

Må eg velge så blir det å ta badet. grunnen er at jeg liker et pent velstelt bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydde og organisere...vaske klær..og så liker jeg også ganske godt å lage mat!..men så stopper det også opp da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...