AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Hei! Venninnen min og jeg fikk den supergode idéen at vi skulle prøve å lage ombre på mitt brune hår med sånn feria ombre hair kit. Needless to say, det ble dritstygt. Mye lysere nederst enn øverst, men rødt og stygt og i det hele tatt, helt jævlig. Deretter gikk jeg for å kjøpe ny hårfarge, kjøpte lys brun fra Natural and Easy.. Forsatt var det skille, nederste håret er mye lysere, som et hakk.. SÅ kjøpte jeg ennå en brun hårfarge og farget over, og nå er øverste delen av håret for mørkt, og deretter har vi et vakkert hakk etterfulgt av en lite vakker rødbrun farge.. Det jeg tenker nå er å kjøpe Colour B4, og deretter farge over med en mellombrun farge. Jeg har prøvd colour b4 før, og den fungerte kjempebra på meg da jeg hadde farget håret og resultatet ble alt for mørkt. Fikk ikke igjen min naturlige farge, men en lysere med rødlig stygg ginger farge. Jeg kunne uansett farge over med en mellombrun farge, og det gjorde jeg, og det ble kjempebra. Derfor vil jeg gjøre det samme nå, da store deler av håret mitt er alt for mørkt. Problemet er bare det at jeg har jo brukt den feria kiten, og den bleker jo håret for å få ombre... Er det slik at man kan bruke colour B4 da? forstår det som at den ikke fjerner blekingen, men vil det ødelegge alt? Anonymous poster hash: 4007f...1ad
Wildstar Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Har brukt B4 på bleket hår før, det tok meg sånn ca tilbake til bleket farge, med en veldig lett misfarging, gjorde det enklere å farge over, men helt tilbake til bleke startpunktet blir det jo ikke, blir vel mer lys oransje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå