AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Hei, jeg er mann og student. Det jeg lurer på er om det er jenter som liker bedre å sjekke opp eller bli sjekket opp av folk man ikke kjenner enn folk man vet hvem er. Jeg synes det er gøyere å sjekke opp jenter på byen enn på vors, studentfester, osv. Når jeg sjekker opp fremmede så slipper jeg å tenke på hva de kommer til å si videre til felles venner. Kan sjekke opp ganske mange i løpet av kvelden uten å få noe rykte, kan si hva som helst uten at noen sladrer til felles venner, osv. Anonymous poster hash: fc6ae...26f
Gjest Honeyblossom Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Ja! Å bli sjekket opp av folk man kjenner gjør det bare kleint i etterkant dersom ting ikke går som planlagt.
Gjest Peeves Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Jeg er muligens rar, men liker faktisk bedre å bli sjekket opp av folk jeg kjenner, eller er bekjent med. Sjansen er større for at det skal bli noe dersom det starter på vorset med en jeg halvveis vet hvem er, enn folk jeg aldri har sett før
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Hater sånt. Aner jo ikke om folk er oppriktige, eller hva de vil. Anonymous poster hash: 475dc...415
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå