AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Del Skrevet 14. mai 2015 Noen som har prøvd det? Altså helt uten hvetemel. Hvordan ble den isåfall?Anonymous poster hash: cd603...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Del Skrevet 14. mai 2015 Fibra ER hvetemel, men ikke fint. Jeg ville kuttet sammalt mel og heller brukt litt fint hvetemel. Fibra har mye gluten sånn at du egentlig kan bruke bare det, men litt fint mel er grei drahjelp. Anonymous poster hash: 20e05...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basi Skrevet 14. mai 2015 #3 Del Skrevet 14. mai 2015 Brukt sammalt mel til pizza, blir skikkelig godt synes jeg ☺ men om du er usikker kan du bruke 50-50 første gangen for å prøve det ut ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Del Skrevet 14. mai 2015 Den ble knallgod! Anonymous poster hash: cd603...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #5 Del Skrevet 15. mai 2015 Sammalt hvete er hvete... Jeg lager ofte pizza med bare sammalt mel. Blir ikke like god som med siktet hvetemel, men mer enn god nok om man lesser på med godt fyll. Anonymous poster hash: e79cc...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiKa1986 Skrevet 16. mai 2015 #6 Del Skrevet 16. mai 2015 Bruker 3 melslag når jeg lager pizza jeg, bare jeg som er avansert kanskje? Men lager så grov som mulig, så bruker sammalt hvete grov, grovbakst og litt fint mel for konsistensens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå