Gå til innhold

På utkikk etter denne tapeten, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og min samboer pusser opp leiligheten. Vi er på utkikk etter den gamle tapeten som har vært i gangen, men jeg finner den ikke igjen noe sted. Føler at jeg har letet ned hele internett uten hell. Er det noen som vet hvor jeg kan finne og få kjøpt denne tapeten? Takk for all hjelp!

post-92343-0-33159700-1431616604_thumb.g

AnonymBruker
Skrevet

ta med bildet til butikker som selger tapet, og spør de om de vet hvem som leverte denne tapeten og om du kan få kontaktinfo så du får spør om de har noen ruller tilovers som du kan få kjøpt

Anonymous poster hash: 42e4e...a41

Skrevet (endret)

Jeg høyreklikket på bildet og trykket på "Search Google for this image", og da kom det opp noen sider på svensk der de selger andre ting, men har denne tapeten i bakgrunnen. Kanskje firmaet kan være behjelpelig med å sende deg videre. Ellers kom det jo også opp bilder som ligner, kanskje du finner noe der?

Her er siden jeg kom til

Endret av sofie777
AnonymBruker
Skrevet

Send en epost til maleributiken i Sverige, de solgte i hvert fall denne tapeten for få år siden. Finner den ikke på nettsidene nå (www.maleributiken.se), men verdt et forsøk. Fin tapet, nå fikk jeg lyst til å pusse opp hjemme.

Anonymous poster hash: b9ed9...e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...