AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Del Skrevet 14. mai 2015 Har brukt Mac leppestift en god stund nå og gikk nesten tom. Tenkte å sjekke hvor mye som var igjen når den var tom. Faktisk var det veldig mye igjen som man ikke får tak i ved å skru! Fikk fisket opp resten og la det i en liten krukke. Rekker meg sikkert i et par uker til. Flere som var klar over dette? Hva gjør dere? Må riktignok pensle det på, men bedre enn at det blir kastet. Anonymous poster hash: efa60...1e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Del Skrevet 14. mai 2015 hmm..Ja? sier seg selv? Ikke meningen å være frekk, men jeg mener....ja? Anonymous poster hash: a48c7...4ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Del Skrevet 14. mai 2015 Du har jo funnet løsningen selv. Å bruke pensel... Anonymous poster hash: 425c4...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Del Skrevet 14. mai 2015 Pensel. Ikke fisk opp resten og legg det i en krukke, bruk pensen ned i hysteret. Anonymous poster hash: a72a0...b84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Del Skrevet 14. mai 2015 hmm..Ja? sier seg selv? Ikke meningen å være frekk, men jeg mener....ja? Anonymous poster hash: a48c7...4ad Du har jo funnet løsningen selv. Å bruke pensel... Anonymous poster hash: 425c4...bb9 Såeh... Hva var vitsen med å svare? Svarene deres hjelper uansett ikke TS. Anonymous poster hash: 5506f...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underhuden Skrevet 14. mai 2015 #6 Del Skrevet 14. mai 2015 Min favorittleppestift, Moxie Get Ready fra Bare Escentuals ble såpass tom for flere måneder siden at jeg ikke lenger fikk til å smøre den mot leppene. Jeg kjøpte denne penselen på Ebay til bare 6,- kroner og den gjør det til en lek å legge leppestiften. Det blir veldig pent og jevnt, i motsetning til å bare smøre på random. Dermed har jeg konvertert til leppekost Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #7 Del Skrevet 15. mai 2015 Min favorittleppestift, Moxie Get Ready fra Bare Escentuals ble såpass tom for flere måneder siden at jeg ikke lenger fikk til å smøre den mot leppene. Jeg kjøpte denne penselen på Ebay til bare 6,- kroner og den gjør det til en lek å legge leppestiften. Det blir veldig pent og jevnt, i motsetning til å bare smøre på random. Dermed har jeg konvertert til leppekost Anbefales! Ja har en god pensel selv til å bruke, men bruker det bare hjemme -på vei ut. Med meg vil jeg ha bare leppestiften Dere andre der oppe som har svart, for meg var det nytt så var jo derfor jeg lurte på om andre visste. Trenger ikke være ufin. Anonymous poster hash: a2c25...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. mai 2015 #8 Del Skrevet 15. mai 2015 Min favorittleppestift, Moxie Get Ready fra Bare Escentuals ble såpass tom for flere måneder siden at jeg ikke lenger fikk til å smøre den mot leppene. Jeg kjøpte denne penselen på Ebay til bare 6,- kroner og den gjør det til en lek å legge leppestiften. Det blir veldig pent og jevnt, i motsetning til å bare smøre på random. Dermed har jeg konvertert til leppekost Anbefales! Kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #9 Del Skrevet 15. mai 2015 Liker menn det når dere har leppestift når dere utfører oralsex på dem? Anonymous poster hash: 5a60e...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #10 Del Skrevet 15. mai 2015 Visste dere at leppestift ble oppfunnet for å gjøre kvinnenes lepper mer delikate når de utførte oralsex? Anonymous poster hash: 5a60e...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå