Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare visste at hun der var ikke bare dum, men gal også.

Anonymous poster hash: 08d6e...a16
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare visste at hun der var ikke bare dum, men gal også.

Anonymous poster hash: 08d6e...a16

Hva får deg til å kalle folk du ikke kjenner dum? Å herregud, for en stakkarslig oppdragelse du har fått.

Anonymous poster hash: dc327...b93

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av kjærligbåttur
AnonymBruker
Skrevet

Desperat forsøk på å bli relevant igjen,dette her.

Hun er nok ganske så relevant i USA. Fortsatt blir hun jagd av fotografer døgnet rundt, en grunn til st hun ble fotografert i det hun var ute..

Anonymous poster hash: dc327...b93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det at hun bærer på koranen trenger jo heller ikke bety at hun er blitt muslim eller vil lage et pr stunt om at hun er muslim. De fleste kjendisene er innom å utforske de fleste religioner, kristendommen, kaballah(jødedom), islam, buddhismen. Bare fordi de er kjendiser betyr det ikke at de ikke kan ha interesser for å lese religion, eller lese religion som mytologi eller historie. Selv har jeg også lest både koranen , bibelen og bhagavad gita,og mange spurte meg om jeg var kristen når bibelen tilfeldigvis lå fremme på bordet, men nei den lå fremme fordi jeg syns det var interessant å lese den og ville huske et "sitat" som stod der som jeg tok med meg videre. Koranen er også full av mange gode sitater og levesynspunkter som man kan like selvom man ikke "er muslim".

Hun er nok like nysgjerrig som andre vanlige folk så teit at det skal bli så mye dømming og overanalysering rundt det hun gjør

Anonymous poster hash: 4f8f9...f15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...