sjokoladeelskeren Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 heihei min mor har en hårfjerningslaser som jeg pleier å låne, den er kjøpt på elkjøp for 3-4 år siden, men har ikke blitt så veldig mye brukt. Da jeg brukte den ista eksploderte den plutselig. Det gjorde ikke vondt eller noe, men jeg kjipte meg veldig og det ligger fullt av bittesmå glasskår i senga mi. Skal slike ting kunne skje? Kan vi gå tilbake med den når det er så lenge siden den ble kjøpt?
Gjest gjestvest Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Er det Silk`n Sense? Det er to år på den.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Det er nok så lenge siden den ble kjøpt at du ikke får tilbake penger for den. Dere får bare kjøpe ny. Forøvrig er kjipte et dialektord, og tror ikke så mange forstår hva det betyr her inne Så skriv "skvatt" i stedet Anonymous poster hash: 9f212...ef4 2
sjokoladeelskeren Skrevet 14. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2015 Er det Silk`n Sense? Det er to år på den. Silk´n glide
Gjest gjestvest Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 (endret) Silk´n glide Går vel på samme. Jeg hadde Sense og kjøpt på Elkjøp. Fikk høre det var to år. Endret 14. mai 2015 av gjestvest
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Dette må jo være en produksjonsfeil, det er ikke meningen at elektronikk skal eksplodere! Da har du reklamasjonsrett i 5 år:Anonymous poster hash: 97f49...d45 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Hadde sendt en mail til produsenten om hva som har skjedd. Hårføneren min ogsæ eksploderte her om dagen da jeg fønet håret mitt. Sendte mail og forklarte hva som skjedde, får nå en ny gratis hårføner i posten. Kjøpte den for 2år siden.Anonymous poster hash: 4e256...a80
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #9 Skrevet 14. mai 2015 Hadde sendt en mail til produsenten om hva som har skjedd. Hårføneren min ogsæ eksploderte her om dagen da jeg fønet håret mitt. Sendte mail og forklarte hva som skjedde, får nå en ny gratis hårføner i posten. Kjøpte den for 2år siden.Anonymous poster hash: 4e256...a80 Min hårføner lukter så svidd, er det farlig om de eksploderer mens man føner håret? Anonymous poster hash: f216d...0f5
Jade Skrevet 14. mai 2015 #10 Skrevet 14. mai 2015 Hjelpe meg! Så bra at du ikke ble skadet da! Til AB over her, det er selvsagt farlig når apparater eksploderer! Jeg ville nok kjøpt en ny hårføner hvis jeg var deg, de koster jo ikke så mye. Mest sannsynlig er det støv eller hår som har blitt svidd. Hva det kan gjøre med føneren vet jeg ikke.
Ibanez Skrevet 14. mai 2015 #11 Skrevet 14. mai 2015 Hårfønere er skumle. Min mor har opplevd at den tok fyr! Jeg opplevde engang at den begynte å ryke. Røsk sammen restene og møt opp på elkjøp.
Gjest gjestvest Skrevet 14. mai 2015 #12 Skrevet 14. mai 2015 (endret) Dette må jo være en produksjonsfeil, det er ikke meningen at elektronikk skal eksplodere! Da har du reklamasjonsrett i 5 år:Anonymous poster hash: 97f49...d45 " Forbrukerkjøpsloven gir deg rett til å reklamere på mangler ved en vare inntil to år, eller fem år for ting som er ment å vare vesentlig lenger ". Dette fikk jeg beskjed om, og det står også tydelig i lovteksten: Dette produktet er en småvare. Småvarer er ikke forventet å vare lenger enn to år. I mitt tilfelle ble t.o.m produsent kontaktet via Elkjøp. Vi fikk nei. TS, Det er ingenting som stopper deg fra å stikke innom og forsøke. Endret 14. mai 2015 av gjestvest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå