Ayesh Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Må jeg inn på innstillinger for å fikse dette? Men jeg vet ikke hvordan jeg gjør dette. Det er ingen ting som heter telefonkonferanse der. Jeg vet ikke hva jeg skal trykke på. Kan noen hjelpe meg? Gjelder samsung glaxy s5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Stort sett bare å ringe opp den første personen. Mens samtalen er igang,ring opp person nr 2. Du vil få spm om å sette person nr 1 på vent. Når nr 2 svarer får du opp valg på mobilen om du vil "merge" samtalene. Du har da satt opp en konferanse. Fortsett med å ringe opp folk om du vil legge til flere. Anonymous poster hash: 58cc6...c85
Ayesh Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2015 Stort sett bare å ringe opp den første personen. Mens samtalen er igang,ring opp person nr 2. Du vil få spm om å sette person nr 1 på vent. Når nr 2 svarer får du opp valg på mobilen om du vil "merge" samtalene. Du har da satt opp en konferanse. Fortsett med å ringe opp folk om du vil legge til flere. Anonymous poster hash: 58cc6...c85 Det var det jeg trodde man gjorde. Men det går ikke. Har både prøvd på telefonen min og på telefonen til mannen min. Hvorda skal jeg løse dette
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Du må først aktivere det som en tjeneste tilknyttet mobilabonnementet ditt, som regel gjøres det på Min Side. Når det er aktivert så følger du stegene som står over her. Anonymous poster hash: 4114d...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå