kornelia84 Skrevet 28. august 2004 #1 Skrevet 28. august 2004 Heisann! I kveld skal jeg ha jentekveld! Men HVA serverer jeg? Har gått tom for ideer..... :klø: Har du et forslag?
Gjest Myumi Skrevet 28. august 2004 #2 Skrevet 28. august 2004 Jeg lager ofte italiensk mat til jentekvelder.
Arkana Skrevet 28. august 2004 #3 Skrevet 28. august 2004 Alle sier pai og salat, kanskje litt "kjedelig", men jeg synes det passer perfekt, og kan lages på forhånd og varieres i det uendelige. Andre forslag lasagne, pizza, salat, ost/kjeks, en gryterett (fårikål-tiden er over oss), nachos, fondue, raclette, ferdiggrillet kylling med en god couscoussalat +++
-Fisken- Skrevet 28. august 2004 #4 Skrevet 28. august 2004 Helt enig med Arkana. Hva med å legge forskjellige salatingredienser i skåler slik at alle kan lage sin egen salat? Også ha noen forskjellige sauser til. Reker og loff er jo alltid en vinner. DEt samme er hjemmelaget pizza, taco, fondue, raclette, osv.
Gjest Poirot Skrevet 28. august 2004 #5 Skrevet 28. august 2004 Jeg elsker ost og kjeks, jeg. Eller man kan ha grønnskslasagne.
silja Skrevet 29. august 2004 #6 Skrevet 29. august 2004 ost & kjeks reker, loff, avokado, sitronpepper kyllingsalat ferkse boller & kakao (hm... gleder meg over at høsten så og si er her jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå