AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Jeg har veldig lyst til å prøve denne rensebørsten (?), og lurer litt på om noen har erfaringer med den. Nå har jeg sett en del youtube-videoer hvor folk snakker om den, og 99 % er fornøyde. Allikevel koster den jo en liten sum, og som student kan jeg heller ikke kaste bort penger på noe som kanskje ikke funker bra for meg. Jeg er veldig kresen på produkter innen sminke og hud, så jeg blir glad om noen kan fortelle litt mer om dette produktet, og om det er så bra som alle skal ha det til! Anonymous poster hash: 81e6c...ce8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Det er veldig mange tråder om den her inne, søk etter dem! Men for å svare, jeg er veldig fornøyd. Hatt den et år og bruker den nesten hver dag. Anonymous poster hash: c83e5...9a4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Det er veldig mange tråder om den her inne, søk etter dem! Men for å svare, jeg er veldig fornøyd. Hatt den et år og bruker den nesten hver dag.Anonymous poster hash: c83e5...9a4 Fant bare denne tråden opp når jeg søkte på "clarisonic", da Anonymous poster hash: 81e6c...ce8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 http://forum.kvinneguiden.no/sok/?query=ClarisonicAnonymous poster hash: c83e5...9a4
cherry blossomed. gone. Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Jeg synes den er veldig bra, renser veldig godt! Har ikke angret på kjøpet!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Fornøyd med min jeg også Anonymous poster hash: 645f7...e53
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Jeg er vel av den ene prosenten som ikke er fornøyd. Hadde veldig lyst å elske den ettersom jeg hadde sett så mange videoer der alle var fornøyde, men det viste seg at den ikke var for meg... Kom egentlig aldri over det "purge" stadiet mange snakker om. Brukte den i to måneder. Etter det var huden min blitt veldig rødlig særlig rundt nesen. Skal sies at jeg har veldig sensitiv hud som lett blir tørr. Den er sikkert veldig bra, men det var bare ikke for meg Anonymous poster hash: 6f904...383
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Syns den er veldig bra og effektiv! Har fått mye mindre porer rundt nesa blant annet Anonymous poster hash: 96e05...32b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 Jeg er vel av den ene prosenten som ikke er fornøyd. Hadde veldig lyst å elske den ettersom jeg hadde sett så mange videoer der alle var fornøyde, men det viste seg at den ikke var for meg... Kom egentlig aldri over det "purge" stadiet mange snakker om. Brukte den i to måneder. Etter det var huden min blitt veldig rødlig særlig rundt nesen. Skal sies at jeg har veldig sensitiv hud som lett blir tørr. Den er sikkert veldig bra, men det var bare ikke for meg Anonymous poster hash: 6f904...383 Hva er purge-stadiet? Jeg har den men har ikke brukt dn på en stund fordi den begynner å lukte etter å ha brukt den en stund. hvordan rengjør dere børsten?? Anonymous poster hash: 044cf...ef1
cherry blossomed. gone. Skrevet 18. mai 2015 #10 Skrevet 18. mai 2015 Du må kjøpe nytt børstehode innimellom , alternativt kan du jo koke det du har.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #11 Skrevet 18. mai 2015 Hva er purge-stadiet? Jeg har den men har ikke brukt dn på en stund fordi den begynner å lukte etter å ha brukt den en stund. hvordan rengjør dere børsten?? Anonymous poster hash: 044cf...ef1 Du skal bytte børstehode hver tredje måned. Anonymous poster hash: c83e5...9a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå