AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Ser reklame for denne overalt, på facebook og andre sider. Ofte backet opp av en haug med bloggere som står og ruller på huden sin. Jeg har leita etter kilder på om dette funker, men finner kun bloggere, og jeg stoler ikke på 16 år gamle jenter når det kommer til sånt. Noen som har prøvd? Eller har noen gode kilder på om det fungerer/ikke fungerer, eventuelt tester. Som ikke kommer fra leverandøren selvfølgelig. Anonymous poster hash: 429b7...28e 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Jeg har brukt den i flere uker med pauser, men ser ingen forskjell og kvisearrene er ikke mindre synlige. Funker vel ikke for alle. Anonymous poster hash: e6623...790
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Det finnes mange studier som viser at mikroneedling har en effekt på kvisearr og generelt hudstruktur. Jeg hadde aldri brukt det til hjemmebruk, men heller gjort det hos en salong der proffe mennesker med erfaring kan utføre de behandlingene slik at jeg får best effekt og gjør det riktig. De nålene lager mange hull i huden som gjør at huden bygger seg opp innenfra. Hvis man skal ha noe effekt så må det sterkere nåler som trenger dypere ned, og gjør man det feil (noe som er stor sjanse at skjer når man ikke har nok erfaring me de greiene), så kan man heller ende opp med å ødelegge huden enn å reparere den.Anonymous poster hash: 13191...cf1 1
Underhuden Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Jeg ville ikke anbefalt dette til hjemmebruk, kun som salongbehandling. Dette er penetrering av huden og uten rett sterilisering/desinfisering kan man gjøre vondt verre. Denne behandlingen fungerer på den måten av man lager en kontrollert skade i huden slik at huden setter igang med å reparere seg selv. Dette er et ansvar det er tryggest å legge i hendene på en proffesjonell (altså hudterapeut), ikke noe man bør leke med hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Dette lurer jeg også på. Noen her som har fått bedre (evt verre) resultater? Hvilken nålstørrelse brukte du?Anonymous poster hash: b8d29...174
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #7 Skrevet 15. mai 2015 Jeg gikk til innkjøp for en, forrige uke. Så langt har jeg bare positive erfaringer! :- ) Anonymous poster hash: 61b1f...e51
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #8 Skrevet 15. mai 2015 Jeg gikk til innkjøp for en, forrige uke. Så langt har jeg bare positive erfaringer! :- )Anonymous poster hash: 61b1f...e51 Hvilken lengde bruker du? Anonymous poster hash: e6623...790
Gjest morhjertegod Skrevet 15. mai 2015 #9 Skrevet 15. mai 2015 Jeg gikk til innkjøp for en, forrige uke. Så langt har jeg bare positive erfaringer! :- ) Anonymous poster hash: 61b1f...e51 Hvordan positive erfaringer, hva merker du, hva er forskjell? Fortell.
PatrickBateman_ Skrevet 15. mai 2015 #10 Skrevet 15. mai 2015 Jeg gikk til innkjøp for en, forrige uke. Så langt har jeg bare positive erfaringer! :- ) Anonymous poster hash: 61b1f...e51 Trodde det tok flere uker før man merket resultat? 1
Gjest Citronella Skrevet 16. mai 2015 #11 Skrevet 16. mai 2015 Jeg ville ikke anbefalt dette til hjemmebruk, kun som salongbehandling. Dette er penetrering av huden og uten rett sterilisering/desinfisering kan man gjøre vondt verre. Denne behandlingen fungerer på den måten av man lager en kontrollert skade i huden slik at huden setter igang med å reparere seg selv. Dette er et ansvar det er tryggest å legge i hendene på en proffesjonell (altså hudterapeut), ikke noe man bør leke med hjemme. Denne er trygg å bruke hjemme. En hudterapeuts pensum kan man lese seg opp på en kveld eller to hjemme, og sådan ingen tung utdannelse. Jeg ser komikerfrue har brukt og bruker denne. Hun er i 30-årene og har hud med endel kvisearr, og hun er fornøyd! 2
Underhuden Skrevet 16. mai 2015 #12 Skrevet 16. mai 2015 Denne er trygg å bruke hjemme. En hudterapeuts pensum kan man lese seg opp på en kveld eller to hjemme, og sådan ingen tung utdannelse. Jeg ser komikerfrue har brukt og bruker denne. Hun er i 30-årene og har hud med endel kvisearr, og hun er fornøyd! Så du mener du kan lese deg opp på: dermatologi (ALT om hudens, dens celler, hudlag, funksjoner ++), myologi, anatomi (alt om kroppen: urinveissystemet, respirasjonssystemet, blod, lymfe +++), cellelære, latin (alle muskler, knokler ++ på latin), elektrisitetslære, kosmetisk kjemi, praktiske fag på en kveld eller to? Sett gjerne i gang og fortell meg hvordan det gikk! 4
Djungelvrål Skrevet 16. mai 2015 #13 Skrevet 16. mai 2015 Jeg prøvde det hjemme med 0,25 mm nåler. Fikk en gigakvise og sluttet. Hadde tenkt å bestille en med 1,5 mm nåler til å bruke på cellulitter men det ble med tanken. Angrer litt nå når sommeren nærmer seg. Cellulitter kan liksom ikke bli verre!!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #14 Skrevet 16. mai 2015 Noen som har brukt den mot strekkmerker og sett resultater? Anonymous poster hash: 59caf...086
Gjest Citronella Skrevet 16. mai 2015 #15 Skrevet 16. mai 2015 Så du mener du kan lese deg opp på: dermatologi (ALT om hudens, dens celler, hudlag, funksjoner ++), myologi, anatomi (alt om kroppen: urinveissystemet, respirasjonssystemet, blod, lymfe +++), cellelære, latin (alle muskler, knokler ++ på latin), elektrisitetslære, kosmetisk kjemi, praktiske fag på en kveld eller to? Sett gjerne i gang og fortell meg hvordan det gikk! De er og blir en enkel utdanning. De fagene du nevner er fag som dere kun skraper overflaten av. 1
Underhuden Skrevet 16. mai 2015 #16 Skrevet 16. mai 2015 De er og blir en enkel utdanning. De fagene du nevner er fag som dere kun skraper overflaten av. Dette sier du på grunnlag av..? Har du tatt utdannelsen selv? Selv har jeg fler ulike utdannelser og jeg ser hudterapeututdannelsen min som svært undervurdert. På min skole var det særdeles lite "skraping av overflate" men mye dybdefakta. Det tok lang tid å få alt inn. Det er ganske omfattende, tro det eller ei. 1
Gjest Citronella Skrevet 16. mai 2015 #17 Skrevet 16. mai 2015 Dette sier du på grunnlag av..? Har du tatt utdannelsen selv? Selv har jeg fler ulike utdannelser og jeg ser hudterapeututdannelsen min som svært undervurdert. På min skole var det særdeles lite "skraping av overflate" men mye dybdefakta. Det tok lang tid å få alt inn. Det er ganske omfattende, tro det eller ei. Jeg er utdannet lege. Men nå skal vi ikke spore av mer her. 1
Underhuden Skrevet 16. mai 2015 #18 Skrevet 16. mai 2015 Jeg er utdannet lege. Men nå skal vi ikke spore av mer her. Og det gir deg rett til å se ned på min utdannelse? Flott lege du er. 8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #20 Skrevet 16. mai 2015 Så du mener du kan lese deg opp på: dermatologi (ALT om hudens, dens celler, hudlag, funksjoner ++), myologi, anatomi (alt om kroppen: urinveissystemet, respirasjonssystemet, blod, lymfe +++), cellelære, latin (alle muskler, knokler ++ på latin), elektrisitetslære, kosmetisk kjemi, praktiske fag på en kveld eller to? Sett gjerne i gang og fortell meg hvordan det gikk! Slapp av du. Det er helt trygt bruke hjemme og det er flere som gjør og får gode resultater. Er man nøye på hygiene og følger reglene, så er det ikke noe problem Anonymous poster hash: 60420...3d7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå