Gå til innhold

Ringer til bryllup!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære spekulerer fælt på når vi skal vei og titte på ringer. Må vi bestille time før eller kan vi dra sånn allikevel? Hvor tidlig før bryllupet dro dere å tittet på ringer og bestemte dere for hvilke ringer dere skulle ha?

Har hørt at man kan titte og bestille ringer i veldig god tid å nedbetale de over tid? Er det noen av dere som har gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) Man trenger ikke å bestille tid på forhånd, men det er kanskje greit å sjekke åpningstider for å unngå de mest hektiskeperiodene iløpet av en arbeidsuke ???

Har ikke hørt noe om at man betaler ned over tid, men det kan godt hende slike ordninger finnes. Uansett kan man jo titte og bestemme seg uten at de trenger å kjøpes med engang.... Man betaler vel når man tar med seg ringene ??

Vi kjøpte ringer ca 6 mnd før bryllupet - men det var fordi kjærsten min gjerne ville bruke den som forlovelsesring. jeg får negiftering til bryllupet og har den ved siden av forlovelsesringen - men alle tre ringene ble kjøpt samtidig... :wink:

Vet ikke om dette var noen hjelp jeg :rosasmil:

Skrevet

Vi kjøpte ringer da vi forlovet oss. Bare stikk innom gullsmedene dere. De har mye forskjellig, så det kan være greit å ta en titte/prøve runde først.

Ordensmannen klarte å miste "resirkulere" ringen sin året før bryllupet. Så vi kjøpte ny til ham i juni, da bestilte vi også gravering av ringene, ville ha bryllupsdatoen i dem. Fordi mai/juni er travle måneder hos gullsmedene tok det da i underkant av 1 mnd å få de graverte ringene.

Skrevet

Vi bestilte våre ringer ca. 6 mnd. før bryllupet. Hentet de ca. 5 mnd. før.

Kjekt at de er betalt, og kjekt at de er hus syntes vi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...