AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #21 Skrevet 15. mai 2015 Taxi er så dyrt, men må vel ta det om det ikke går buss. Det er vel tog i nærheten? Men hva koster det i så fall? Og er det langt fra flyplassen? Selv i dette u-landet her så har flyplassene enten Tog eller bussforbindelser - ellers skulle du lagd ufattelig med parkeringsplasser...det er ikke togforbindelse for det har vi ikke råd til men det går flybuss hvert 15min innom de fleste hoteller i Stavanger sentrum - koster rundt 90kr tror jeg. Anonymous poster hash: 8c592...f9d
Gjest Skrevet 15. mai 2015 #22 Skrevet 15. mai 2015 Har nok av tid, så kanskje det er bedre... Hvor går den i fra? og går den mot/til/forbi Rogaland Teater? Var visst i det området hotellet ligger. Den går til Kannik, ja. Går helt til sentrum (og Rogaland Teater er i sentrum, i nærheten av bussterminalen hvor alle bussene går til). Den går fra utenfor flyplassen, litt lenger bak for flybussene. Bare pass på at du tar rett buss, og ikke den til Sandnes. Så hvis det ikke står Stavanger tydelig på bussen, så spør du. Jeg har flere ganger måttet hindre turister i å ta veien innom Sandnes. Men du kan ta flybussen også, den går jo litt oftere.
Gjest Skrevet 15. mai 2015 #23 Skrevet 15. mai 2015 Hvis du går inn på kolumbus.no og skriver at du skal fra Stavanger Lufthavn til Kannik vil du få opp alle alternativene. Det går hvertfall nok av busser!
kjøttmeis Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #24 Skrevet 15. mai 2015 Den går til Kannik, ja. Går helt til sentrum (og Rogaland Teater er i sentrum, i nærheten av bussterminalen hvor alle bussene går til). Den går fra utenfor flyplassen, litt lenger bak for flybussene. Bare pass på at du tar rett buss, og ikke den til Sandnes. Så hvis det ikke står Stavanger tydelig på bussen, så spør du. Jeg har flere ganger måttet hindre turister i å ta veien innom Sandnes. Men du kan ta flybussen også, den går jo litt oftere. Okei! Supert Da ser jeg hva jeg føler for der og da, og passer på å spørre, sånn at jeg ikke ender opp en helt annen plass Hadde ikke vært krise å ende opp i Sandnes da, for der bor min svigersøster, hehe! Men hadde jo vært kjekt å kommet meg til hotellet...
Tabris Skrevet 15. mai 2015 #25 Skrevet 15. mai 2015 Det er kjapt gjort å gå fra bussterminalen til teateret.
Charlie. Skrevet 15. mai 2015 #26 Skrevet 15. mai 2015 Husker ikke navnet på hotellet, men det ligger i nærheten av Rogaland Teater og museeumet. Takk for hjelpa folkens:) Ok, da er det ikke Scandic Forum. Det er Trolig Rica Park evt. Scandic Park, og da spiller det ikke noen rolle hvilken buss du tar bare den går til Stavanger. Hvis bussen ikke stopper ved hotellet kan du bare ta den til byterminalen, som andre har skrevet.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #27 Skrevet 15. mai 2015 http://www.flybussen.no/Stavanger Anonymous poster hash: a83db...6d6 Skulle ønske det fantes noe som gjorde at man kjapt kunne søke opp den type informasjon... Som linken over, som var første svaret i tråden? Anonymous poster hash: a83db...6d6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #28 Skrevet 15. mai 2015 Og flybussen fra Sola koster over hundrelappen Anonymous poster hash: c418e...d0c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #29 Skrevet 15. mai 2015 ,,, eller denne https://www.kolumbus.no/reiseplanlegger/?From=Stavanger%20lufthavn%20(Sola)&To=Kannik%20(Stavanger)&TravelDateTime.time=19:23&TravelDateTime.date=15.05.2015&Direction=1 Juster tidspunkt selv. Da får du en tur over Hafrsfjord Bru til halv pris.... Anonymous poster hash: abd1c...1f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå