kjøttmeis Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Taxi er så dyrt, men må vel ta det om det ikke går buss. Det er vel tog i nærheten? Men hva koster det i så fall? Og er det langt fra flyplassen?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 http://www.flybussen.no/Stavanger Anonymous poster hash: a83db...6d6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Flybussen tar rundt 15-20 min inn til Stavanger sentrum. Anonymous poster hash: d8406...9d0
kjøttmeis Skrevet 14. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2015 Aaaah supert! Blir litt vanskelig å vite hvor jeg skal av, men finner nok ut!
kjøttmeis Skrevet 14. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2015 Forresten... Hvis jeg har sminke (concealer, mascara og leppestift) og deodorant med meg i håndbagasjen... Må jeg selv kjøpe inn poser og legge de inn, eller får jeg på flyplassen? I så fall, hvor på flyplassen får man tak i poser? Eller kan man ikke ha med noe slags flytende i håndbagasjen?
henp Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Aaaah supert! Blir litt vanskelig å vite hvor jeg skal av, men finner nok ut! Hvor skal du til da? Ang. ditt siste spørsmål finnes det poser til flytende rett ved sikkerhetskontrollen.
kjøttmeis Skrevet 14. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2015 Hvor skal du til da? Ang. ditt siste spørsmål finnes det poser til flytende rett ved sikkerhetskontrollen. Til.. Madlaveien. Så et stopp i nærheten. Okei! Jeg tror jeg sjekker det inn som bagasje, i og med at det er gratis + jeg har en del flytende..
henp Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Til.. Madlaveien. Så et stopp i nærheten. Okei! Jeg tror jeg sjekker det inn som bagasje, i og med at det er gratis + jeg har en del flytende.. Madlaveien er ganske lang, så det kan være lurt å finne ut hvilket stopp som er nærmest der du skal Er det ved hotellet f.eks. eller i nærheten av Tjensvollkrysset?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #10 Skrevet 15. mai 2015 Heter det ikke Sola lufthavn lenger? JoAnonymous poster hash: 8ac4d...d99
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #11 Skrevet 15. mai 2015 Heter det ikke Sola lufthavn lenger? JoAnonymous poster hash: 8ac4d...d99 Nei. Stavanger Lufthavn, Sola. Skal du til Madlaveien må du huske å ta riktig flybuss. En går via motorveien og stopper ikke på Madlaveien. Det står gjerne "Stavanger v/Forum" på den som går via Madla/Madlaveien og "Stavanger v/Motorveien" på den du ikke skal ta. Anonymous poster hash: 5b0e8...591
Gjest Hofmann Skrevet 15. mai 2015 #12 Skrevet 15. mai 2015 Skulle ønske det fantes noe som gjorde at man kjapt kunne søke opp den type informasjon... 1
Charlie. Skrevet 15. mai 2015 #13 Skrevet 15. mai 2015 Til.. Madlaveien. Så et stopp i nærheten. Okei! Jeg tror jeg sjekker det inn som bagasje, i og med at det er gratis + jeg har en del flytende.. Fortell sjåføren hvor du skal, så vil han kjøre Madlaveien. Heter det ikke Sola lufthavn lenger? Det heter Stavanger lufthavn, Sola. Akkurat som: Sandefjord lufthavn, Torp Trondheim lufthavn, Værnes 1
kjøttmeis Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #14 Skrevet 15. mai 2015 Madlaveien er ganske lang, så det kan være lurt å finne ut hvilket stopp som er nærmest der du skal Er det ved hotellet f.eks. eller i nærheten av Tjensvollkrysset? Ok. Ja skal til hotellet i Madlaveien.
kjøttmeis Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #15 Skrevet 15. mai 2015 Fortell sjåføren hvor du skal, så vil han kjøre Madlaveien. Er det så enkelt?
Charlie. Skrevet 15. mai 2015 #16 Skrevet 15. mai 2015 Er det så enkelt? Regner med du skal på Scandic Forum, og da skal du av på Tjensvollkrysset. For å finne tidene på denne linken søker du at du skal til Madlakrossen (den kjører Madlaveien). http://www.flybussen.no/Stavanger Det er bare to ruter, en som kjører Madlaveien og en som kjører om sykehuset (SUS). Bare fortell sjåføren at du skal til Scandic Forum. Bussene går rett utenfor ankomstterminalen på flyplassen (hvit buss). Hvis du skal ta flybussen tilbake, kan du kjøpe tur/retur-billett.
Gjest Skrevet 15. mai 2015 #17 Skrevet 15. mai 2015 Buss nr 9 (rutebuss) er billigere, hvis pris er en viktig faktor. Men tar lengre tid.
kjøttmeis Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #18 Skrevet 15. mai 2015 Buss nr 9 (rutebuss) er billigere, hvis pris er en viktig faktor. Men tar lengre tid. Har nok av tid, så kanskje det er bedre... Hvor går den i fra? og går den mot/til/forbi Rogaland Teater? Var visst i det området hotellet ligger.
kjøttmeis Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #19 Skrevet 15. mai 2015 Regner med du skal på Scandic Forum, og da skal du av på Tjensvollkrysset. For å finne tidene på denne linken søker du at du skal til Madlakrossen (den kjører Madlaveien). http://www.flybussen.no/Stavanger Det er bare to ruter, en som kjører Madlaveien og en som kjører om sykehuset (SUS). Bare fortell sjåføren at du skal til Scandic Forum. Bussene går rett utenfor ankomstterminalen på flyplassen (hvit buss). Hvis du skal ta flybussen tilbake, kan du kjøpe tur/retur-billett. Husker ikke navnet på hotellet, men det ligger i nærheten av Rogaland Teater og museeumet. Takk for hjelpa folkens:)
kjøttmeis Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #20 Skrevet 15. mai 2015 Ser ut som at jeg må ta flybussen til Kannik (hvis jeg ikke tar vanlig rutebuss, som jeg tenker nå).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå