Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i alle år begynt å trene, eller iallefall sagt til meg selv at "NÅ skal jeg starte nå!" Også trener jeg to ganger også slutter jeg.

Men etter jeg startet på LCHF-diett i februar så gikk jeg ned 6 kg uten noen trening (som gjorde at jeg nå er normalvektig) det følte jeg var en god boost til å fortsette vegen mot en kropp jeg kan føle meg helt vell i, så for noen uker siden så startet jeg å trene, trener som regel hver ukedag, og av og til i helger også. Styrene og gåturer i raskt tempo, men i dag klarte jeg faktisk å jogge en stund også, og det var sååå gøy å klare, føler meg så stolt.

Gleder meg allerede til i morgen,for da blir det en ny treningsøkt :)

Har aldri skjønt det før, men nå skjønner jeg hva treningsglade folk mener med at trening er godt,terapi,morsomt osv :hoppe:

Måtte bare få det ut :D

Anonymous poster hash: 375e6...dd7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt å spørre hva hemmeligheten var, men skjønte det var resultater i vektnedgang, og det lar seg ikke overføre til meg, da jeg ikke trenger å gå ned i vekt.

Så jeg får bare fortsette å hate å trene :P

Anonymous poster hash: b0a5d...e33
Gjest morhjertegod
Skrevet

Gi meg litt av denne gleden, jeg trener 3 ganger i uken, kan ikke si jeg har gledet meg til trening.. Men deilig etterpå da, så bra for deg, heldiggris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...