AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Har i alle år begynt å trene, eller iallefall sagt til meg selv at "NÅ skal jeg starte nå!" Også trener jeg to ganger også slutter jeg. Men etter jeg startet på LCHF-diett i februar så gikk jeg ned 6 kg uten noen trening (som gjorde at jeg nå er normalvektig) det følte jeg var en god boost til å fortsette vegen mot en kropp jeg kan føle meg helt vell i, så for noen uker siden så startet jeg å trene, trener som regel hver ukedag, og av og til i helger også. Styrene og gåturer i raskt tempo, men i dag klarte jeg faktisk å jogge en stund også, og det var sååå gøy å klare, føler meg så stolt. Gleder meg allerede til i morgen,for da blir det en ny treningsøkt Har aldri skjønt det før, men nå skjønner jeg hva treningsglade folk mener med at trening er godt,terapi,morsomt osv Måtte bare få det ut :DAnonymous poster hash: 375e6...dd7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Hadde tenkt å spørre hva hemmeligheten var, men skjønte det var resultater i vektnedgang, og det lar seg ikke overføre til meg, da jeg ikke trenger å gå ned i vekt. Så jeg får bare fortsette å hate å trene Anonymous poster hash: b0a5d...e33
Gjest morhjertegod Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Gi meg litt av denne gleden, jeg trener 3 ganger i uken, kan ikke si jeg har gledet meg til trening.. Men deilig etterpå da, så bra for deg, heldiggris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå