AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Gjestelisten til vårt bryllup er nå klar... 50 stk fra hans familie 6 stk fra min familie 15 stk hans venner 10 stk mine venner Hans familie kommer nok alle sammen, da de aldri går glipp av noe hos hverandre. Jeg har nesten ikke familie som dere ser. Det blir bare mamma som kommer, da de 5 andre som er bedt er for gamle og syke. Men vi må jo sende invitasjon. Hans familie gjør i tillegg veldig mye av seg... Hans venner trer også veldig frem i forsamlinger. Mine venner er beskjedne og sjenerte de fleste. Jeg er nesten redd for å drukne i mitt eget bryllup kjenner jeg... Anonymous poster hash: d1c9d...0af
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Hadde samme problemet. Endte med at vi giftet oss på tinghus med bare forlovere og dro rett på bryllupsreise noen timer senere 😊Anonymous poster hash: 41651...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Siden dere har valgt å leve livet sammen er det vel deres venner og deres familier.Anonymous poster hash: acbf3...743 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Vi har det samme "problemet". Men nå skal vi bli en familie så da er min familie hans og omvendt. Så er ikke mine og dine gjester. Det er våre Anonymous poster hash: 8a5eb...219 1
Brud2014 Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Vi hadde samme greia bortsett fra at jeg ba noen flere venner enn han. Men det ble bare koselig Jeg liker familien hans veldig godt og ser på de som min familie også.
Shai Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Noen i familien min har det samme problemet. De løste det ved at den parten med den store familien kun ba en generasjon, slik at det blir et mindre bryllup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå