Gå til innhold

Være seg selv for å få venner, kjæreste, osv.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lest at mange ikke tør å være helt seg selv når de ønsker å bli likt, spesielt kvinner og lurer på om man får noe igjen for det.

Selv er jeg mann og jeg tror jeg aldri blir likt enn når jeg er meg selv og jeg er litt rar, omtrent alle forteller morsomme historier om meg. Det er også min erfaring om andre at det er positivt å være litt annerledes og hørt venner si det eksplisitt.

Anonymous poster hash: 0df51...07d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd å være meg selv, gjøre det jeg ønsker oppføre meg slik jeg ønsker det siste året. Aldri fått mer interesse fra motparten, første gang en jente spør meg ut. Gutt 21

Anonymous poster hash: 94a18...9fb
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg var litt slik da jeg var yngre, men etterhvert sluttet jeg å bry meg hva andre tenkte. Og har mye mer igjen for det. Å tørre å dumme seg ut, og vise svakheter/feil gjør en jo bare mer menneskelig. Og selv liker jeg også best mennesker som ikke er feilfrie.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Være seg selv + snill + høflig = bra.

Mao. hvis man er et rumpehull så tror jeg ikke det hjelper å være seg selv 100%

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og gikk på gata med en mann som prøvde å sjarmere meg i senk. Vi kom inn på snakk om bodybuildere og jeg var meg selv og gikk spontant på tull et par steg slik som en bodybuilder går. Han sa "oida TURN OFF hadet" og gikk en annen vei hahahaha.

Anonymous poster hash: 9d80a...44e
Skrevet

Være seg selv + snill + høflig = bra.

Det er det slettes ingen garanti for, tro meg.

.

Skrevet

Meg selv er folkesky, mistroisk og har elendig selvtillit. Det eneste hensiktsmessige er å fake det motsatte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hva som er "deg selv". Om det sammenfaller med utadvent, ha god selvtillit, være frempå og initiativrik så går det nok bra men om man er tilbakeholden og sjenert så nei.

Anonymous poster hash: d21a2...95f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner kan ikke være seg selv for å få kjæreste. For da må de nemlig gå uten sminke.

Anonymous poster hash: 06e5c...8df
AnonymBruker
Skrevet

Går virkelig folk rundt og ikke er seg selv? Jeg er kvinne og har fått høre at jeg er veldig naturlig på date, så jeg vet ikke om jeg skiller meg ut.

Anonymous poster hash: 10755...dc1
Skrevet

Jeg prøver å være overnaturlig på date.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...