kollektivtøs Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Jeg ble med en gutt hjem etter byen en gang for et par måneder siden. Det hendte ikke noe særlig, men stemningen var grei når jeg dro neste dag. Har ikke tenkt på han i ettertid og vi har heller ikke hatt noen form for kontakt. I natt ringte det på døren. Vi får veldig sjeldent uanmeldt besøk og navnene våre (bor i kollektiv, i oppgangen er det 3 leiligheter) står heller ikke på ringeklokka. Ringelyden er helt forferdelig, så da det ringte på en gang til gikk jeg ned for å fortelle vedkommende at han sikkert hadde kommet feil (mye like hus rundt her). Håpet at de jeg bor med som hadde lagt seg ikke skulle våkne. Som dere sikkert skjønner var det gutten jeg hadde blitt med hjem tidligere som sto der (han bor ca. 300 m unna og vi hadde vært innom meg på vei hjem til han sist gang). Han var greit beruset og kom med en lang historie om at de andre han bodde med var ikke var hjemme og at han ikke kom seg inn osv. Han lurte på om han kunne få overnatte hos meg og etter litt overtaling gikk jeg med på det. Det regnet og jeg syntes bittelitt synd på han, var også redd for at han skulle fortsette å ringe på og vekke alle i huset. Ettersom jeg ville ta hensyn til de jeg bor med kunne jeg ikke la han sove på sofaen, så han sov i senga med meg. Selv om det ikke hendte noe, føler jeg meg likevel litt skitten/billig som slipper inn "randoms" på overnatting. Hva hadde dere gjort?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Jeg ble med en gutt hjem etter byen en gang for et par måneder siden. Det hendte ikke noe særlig, men stemningen var grei når jeg dro neste dag. Har ikke tenkt på han i ettertid og vi har heller ikke hatt noen form for kontakt. I natt ringte det på døren. Vi får veldig sjeldent uanmeldt besøk og navnene våre (bor i kollektiv, i oppgangen er det 3 leiligheter) står heller ikke på ringeklokka. Ringelyden er helt forferdelig, så da det ringte på en gang til gikk jeg ned for å fortelle vedkommende at han sikkert hadde kommet feil (mye like hus rundt her). Håpet at de jeg bor med som hadde lagt seg ikke skulle våkne. Som dere sikkert skjønner var det gutten jeg hadde blitt med hjem tidligere som sto der (han bor ca. 300 m unna og vi hadde vært innom meg på vei hjem til han sist gang). Han var greit beruset og kom med en lang historie om at de andre han bodde med var ikke var hjemme og at han ikke kom seg inn osv. Han lurte på om han kunne få overnatte hos meg og etter litt overtaling gikk jeg med på det. Det regnet og jeg syntes bittelitt synd på han, var også redd for at han skulle fortsette å ringe på og vekke alle i huset. Ettersom jeg ville ta hensyn til de jeg bor med kunne jeg ikke la han sove på sofaen, så han sov i senga med meg. Selv om det ikke hendte noe, føler jeg meg likevel litt skitten/billig som slipper inn "randoms" på overnatting. Hva hadde dere gjort? Nei. Anonymous poster hash: 0fe3b...35e 1
Testosteron Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Du slapp ham inn fordi du syns synd på ham. Du hjalp ham i hans nød, og det er ikke "skittent". 6
Gjest Faerunpedia Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 (endret) Jeg hadde nok sagt nei hvis jeg ikke hadde sett ham på flere måneder, han må jo ha noen venner/familie etc som han kunne kontaktet. Endret 14. mai 2015 av Faerunpedia
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Du hjalp en fyr i en slags nød. Hjelpsomhet er aldri feil. Synes ikke du skulle føle deg skitten. Anonymous poster hash: a4534...ff3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Jeg hadde ikke sluppet ham inn. Jeg forstår heller ikke begrunnelsen din med å ikke la ham sove i sofaen. Anonymous poster hash: 4502f...065 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Jeg hadde ikke sluppet ham inn. Jeg forstår heller ikke begrunnelsen din med å ikke la ham sove i sofaen. Anonymous poster hash: 4502f...065 Det gjør jeg. Jeg hadde klikka i vinkel om jeg kom ut en morgen og en eller annen fremmed fyr sov på sofaen min. Anonymous poster hash: 9f706...cfe 1
Gjest Eurodice Skrevet 14. mai 2015 #9 Skrevet 14. mai 2015 Jeg hadde ikke sluppet ham inn. Jeg forstår heller ikke begrunnelsen din med å ikke la ham sove i sofaen. Anonymous poster hash: 4502f...065 TS bor i kollektiv, forteller hun. De har sikkert fellesstue da, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #10 Skrevet 14. mai 2015 Du var snill, ikke skitten (uansett om han faktisk var låst ute eller løy fordi han ville se deg). Anonymous poster hash: 56dde...343 1
Sandie Skrevet 14. mai 2015 #11 Skrevet 14. mai 2015 (endret) Jeg hadde nok sluppet ham inn,men latt ham sove på sofaen eller selv sovet på sofaen. Endret 14. mai 2015 av Sandie 1
Andromedia Skrevet 14. mai 2015 #12 Skrevet 14. mai 2015 Du gjorde ikke noe feil i mine øyne :-) Spørs jo helt på hvordan type det er, men det skade aldri å være hjelpsom 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #13 Skrevet 14. mai 2015 Aldri i verden om jeg hadde en beruset fyr sove i min seng med en såpass ræva unnskyldning, virker veldig desperat og skitten av deg synes jeg. I det minste kunne han sovet på sofaen, men med den unnskyldningen hadde han nok ikke fått noe annet enn én dør i fleisa uansett. Anonymous poster hash: 7e6e9...c70 1
Linnea27 Skrevet 15. mai 2015 #14 Skrevet 15. mai 2015 Jeg hadde sluppet han inn. I mine oyne var du snill.
Lila Skrevet 15. mai 2015 #15 Skrevet 15. mai 2015 Syns det var hyggelig gjort, jeg. Hadde sluppet han inn jeg også.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #16 Skrevet 15. mai 2015 Nei. Er han attpåtil beruset handler det mest om at han vil ha et ligg nr. 2. ikke noe tull om at han trenger et sted å sove (da man uansett ikke hadde kommet til deg). Anonymous poster hash: 4ba9f...2bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå