Gå til innhold

Flekker på huden... HJELP MEG!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei jeg er en gutt på 19 år. I vinterferien (ca Januar/Februar) fikk jeg , noe som legen trodde var vannkopper. Jeg tenkte ikke mer over det og lot det vente til det eventuelt forsvant. Når jeg fikk det var utslettene helt j***g. Spesielt rundt overkroppen, maven og rundt lårene. Nå, når jeg skriver dette har jeg fremdeles utslett. To av Tre leger mener det er skabb, men etter 4!!! Kurer med Nix kremen, er resultatet fremdeles den samme. Den siste legen trodde det var brennkopper så jeg har også vært igjennom et par av den type kur også. Har trent en del og begynt å få en del former, men alle utslettene gjør det utenkelig å bevege seg ute på stranden eller i det hele tatt gå i t-skjorte. Lurer på om noen andre har hatt det samme problemet og om dere har blitt kurert. Hva dere gjorde og hvordan dere gjorde det. Svar fort ettersom sommeren bare varer i to måneder...

By The Way: Hvis moderatorene tillater det, kan jeg slenge med en link til et bilde av utslettene senere...!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Mulig at du har fått helvetesild? Utslettene kommer ofte i områder rundt kroppen, de føger nervebanene og så gjør de innmari vondt når det bryter ut. Mulig at legen din ikke har tenkt på det fordi du er så ung. Det rammer først og fremst eldre mennesker.

Dr. Bb.

http://www.google.com/search?q=helvetesild...=utf-8&oe=utf-8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...