AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 har møtt en fyr siden rett før påsken. Sovet hos han flere ganger, han har sovet hos meg. Vi går turer, trener sammen, ser film og gjør diverse "kjæresteting". Han har også møtt foreldrene mine en gang da jeg måtte hente et par sko. Han ville selv være med inn og hilse. Samtidig snakker han ofte om andre digge jenter, at han vil ha hun og hun osv.. Usikker på hvor jeg har han, tør heller ikke spørre.. Er oftest jeg som tar initiativ mellom møtene. Hva bør jeg gjøre? Forsette å se hva som skjer? La vær å ta initiativ eller forsette med det? Anonymous poster hash: 8b2ea...a87
King in the North Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Du burde tørre å spørre/snakke med ham om det Kommer ingen vei uten kommunikasjon. Kanskje tror han du bare er ute etter sex, og ser etter annet, selv om han egentlig vil ha deg. Poenget er, han er gjerne like usikker på relasjonen som deg. Fiks opp i det
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Du burde tørre å spørre/snakke med ham om det Kommer ingen vei uten kommunikasjon. Kanskje tror han du bare er ute etter sex, og ser etter annet, selv om han egentlig vil ha deg. Poenget er, han er gjerne like usikker på relasjonen som deg. Fiks opp i det Vi har snakket så vidt om det en gang.. Han: er du sånn forholdsjente? Jeg: jaa, om jeg finner en jeg trives med så. Du da? Han: ja, men ikke nå.. Vil bare ha meg selv å tenke på. Men liker deg veldig godt og er koselig å ha deg her.. Hva menes med det da? Anonymous poster hash: 8b2ea...a87
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Det menes at han skjønner det ikke er vits å gå inn i et forhold med jenter, når han får det han vil ha ut av henne uten å måtte forplikte seg eller binde seg til en jente. Forøvrig skjønner jeg han jo godt, det er jo ingenting en kjæreste kan tilføre han annet enn sex og intimitet. Noe du tydeligvis gir han. Anonymous poster hash: 6c8f5...908
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Vi har snakket så vidt om det en gang.. Han: er du sånn forholdsjente? Jeg: jaa, om jeg finner en jeg trives med så. Du da? Han: ja, men ikke nå.. Vil bare ha meg selv å tenke på. Men liker deg veldig godt og er koselig å ha deg her.. Hva menes med det da? Anonymous poster hash: 8b2ea...a87 Det betyr vel at han ikke er helt sikker på deg da. Du får bare se det an om han forandrer mening. Anonymous poster hash: 5f1df...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå