Kayli Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Både vi voksne og ungene har støvler og andre arbeidssko (vi er bønder), samt svette joggesko stående på trappa. Dette skaper selvsagt et rotete inntrykk, og det er jeg rimelig lei av. Vi har et skoskap i vindfanget til vanlige sko, men de parene som står på trappa må nesten være utendørs pga skitt. Har inntrykk av at vi ikke er alene om ha mye sko. Hvordan løser dere andre skorotet? 1
Rotemor Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Jeg har ikke løst problemet, så det er sagt; men jeg foreslår en pall utenfor inngangspartiet slik at dere kan tre toppen på støvlene inn i sprekken. Hvis de settes opp/ned så tåler de regn også. Det fungerer jo ikke om vinteren, men kan kanskje hjelpe halve året?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 En hylle på trappa til skoene som må stå ute?Anonymous poster hash: 8835d...990 1
Gjest Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Hva med en benk som man kan sette skoene under? Da har man jo en sitteplass når man skal ta av/på seg skoene eller bare ta en pause 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Vi er også bønder og har hatt det samme problemet. Vi løste det ved å bygge et "skoskap" ute på trappa. Med hyller inni, plass til støvler og sko og med god lufting. Ligner litt på de søplekassene jeg ser rundt omkring, med treverk i forkant og grønt metallokk. Det har vi stående ved sideinngangen. Ved hovedinngangen er det helt uaktuellt å ha rot av noe slag. Anonymous poster hash: 3fcd8...31b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå