Gå til innhold

Radio Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe som bruker å høre på Høglund (?) sine debatter på Radio Norge?

Irriterende type. Han er alltid så svart/hvitt tenkende i sine debatter. Det er ikke seriøst i det hele tatt. Det er nærmest latterliggjøring av de som gidder å ringe inn.

Han er alltid uenig med de som kommer med sine meninger. Hva er poenget med det? Han opptrer som en vinglepetter. Slikt blir det ikke gode debatter av.

Anonymous poster hash: 21a41...5ba
AnonymBruker
Skrevet

Irriterende type. Han er alltid så svart/hvitt tenkende i sine debatter. Det er ikke seriøst i det hele tatt. Det er nærmest latterliggjøring av de som gidder å ringe inn.

Han er alltid uenig med de som kommer med sine meninger. Hva er poenget med det? Han opptrer som en vinglepetter. Slikt blir det ikke gode debatter av.

Det er akkurat det som er poenget med det programmet. Du har tydeligvis ikke fått med deg det.

Anonymous poster hash: 247f7...9da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke fått med meg at programmet handler om at programlederen skal være uenig med alle som sier sin mening.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke fått med meg at programmet handler om at programlederen skal være uenig med alle som sier sin mening.

Les andre avsnittet i linken. :)

http://www.radionytt.no/r14010.php

Anonymous poster hash: 247f7...9da

AnonymBruker
Skrevet

Du hat tydligvis gått glippav hele poenget.Jeg synes Høglund er genial.

Anonymous poster hash: c7114...b80

Skrevet

Synes Høglund er artig, jeg. Pleide å høre på da han hadde "Tvert imot" på P4. Er dog en stund siden jeg har hørt på radio.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...