AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Er det noe som bruker å høre på Høglund (?) sine debatter på Radio Norge? Irriterende type. Han er alltid så svart/hvitt tenkende i sine debatter. Det er ikke seriøst i det hele tatt. Det er nærmest latterliggjøring av de som gidder å ringe inn. Han er alltid uenig med de som kommer med sine meninger. Hva er poenget med det? Han opptrer som en vinglepetter. Slikt blir det ikke gode debatter av. Anonymous poster hash: 21a41...5ba
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Er det noe som bruker å høre på Høglund (?) sine debatter på Radio Norge? Irriterende type. Han er alltid så svart/hvitt tenkende i sine debatter. Det er ikke seriøst i det hele tatt. Det er nærmest latterliggjøring av de som gidder å ringe inn. Han er alltid uenig med de som kommer med sine meninger. Hva er poenget med det? Han opptrer som en vinglepetter. Slikt blir det ikke gode debatter av. Anonymous poster hash: 21a41...5ba Det er akkurat det som er poenget med det programmet. Du har tydeligvis ikke fått med deg det. Anonymous poster hash: 247f7...9da 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Nei, jeg har ikke fått med meg at programmet handler om at programlederen skal være uenig med alle som sier sin mening. Anonymous poster hash: 21a41...5ba
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Nei, jeg har ikke fått med meg at programmet handler om at programlederen skal være uenig med alle som sier sin mening. Anonymous poster hash: 21a41...5ba Les andre avsnittet i linken. http://www.radionytt.no/r14010.php Anonymous poster hash: 247f7...9da
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Er det noe som bruker å høre på Høglund (?) sine debatter på Radio Norge? Irriterende type. Han er alltid så svart/hvitt tenkende i sine debatter. Det er ikke seriøst i det hele tatt. Det er nærmest latterliggjøring av de som gidder å ringe inn. Han er alltid uenig med de som kommer med sine meninger. Hva er poenget med det? Han opptrer som en vinglepetter. Slikt blir det ikke gode debatter av. Anonymous poster hash: 21a41...5ba Du hat tydligvis gått glippav hele poenget.Jeg synes Høglund er genial. Anonymous poster hash: c7114...b80
JimmyOlsen Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Synes Høglund er artig, jeg. Pleide å høre på da han hadde "Tvert imot" på P4. Er dog en stund siden jeg har hørt på radio.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå