Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt tørr hud hele livet, men siste par dagene har den plutselig blitt fet. Skjønner ingenting. Hva kan det komme av? Har fått ny foundation fra bare minerals og så begynte jeg på neurontin for 3 uker siden. Kan en av disse være synderen? Og hva gjør man når man har fet hud?

Anonymous poster hash: ca3be...b39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

Skrevet

Hudtypen din skal i utgangspunktet være den samme livet ut. Men aldring vil selvsagt innvirke noe på hvordan huden oppfører seg. Å gå fra tørr til fet hudtype ser jeg på som et usannsynlig scenario. Bruker du kanskje alt for tunge og fete kremer og feil produkter som gjør at du blir slik?
Har du lest på bivirkninger til neurontin?

AnonymBruker
Skrevet

Hudtypen din skal i utgangspunktet være den samme livet ut. Men aldring vil selvsagt innvirke noe på hvordan huden oppfører seg. Å gå fra tørr til fet hudtype ser jeg på som et usannsynlig scenario. Bruker du kanskje alt for tunge og fete kremer og feil produkter som gjør at du blir slik?

Har du lest på bivirkninger til neurontin?

Har brukt samme krem fra Eucerin i lang tid, og den er ikke særlig fet. Det står at man kan få akne av neurontin, men ikke noe om fet hud.

-TS

Skrevet

Har brukt samme krem fra Eucerin i lang tid, og den er ikke særlig fet. Det står at man kan få akne av neurontin, men ikke noe om fet hud.

-TS

Det skal godt gjøres å få en ny hudtype. Jeg har aldri hørt om at det er mulig. Eucerin inneholder en del kjipe ingredienser. Har du testet noe fra salongmerker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...