Gå til innhold

Trenger hjelp til å komme igang med hjemmetrening

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er en jente på 19 år, har en datter på snart 1 år og tenker det er påtide å komme igang med litt fysisk aktivitet.

Ettersom jeg starter på skolen igjen og blir student i noen år framover er ikke akkurat lommeboka på sitt beste for tiden, derfor lurer jeg på om noen kan gi meg tips til hva jeg kan anskaffe meg for en billig penge, til hjemmetrening.

Har ei yogamatte som jeg kommer til å bruke til en del øvelser, og har lyst å anskaffe meg ei tredemølle men er lite brukt på markedet her siden jeg bor i Nordland.

Har ikke tenkt og bli noe bodybuilder, og er 165 høy og veier rundt 62kg. Har bare lyst å stramme opp kroppen litt og få en god kondisjon.

Er det da god nok trening med tredemølla og en yogamatte?

Har kostholdsplan klar, forsåvidt har jeg kjøpt program også men det får jeg ikke brukt med mindre jeg skal trene på senter, men har bestemt meg for å trene hjemme for der føler jeg at jeg presterer best.

Håper noen der ute kan gi meg noen gode tips :)

Takk!

Anonymous poster hash: 421bb...479
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jogging er supert for å få en definert og fast kropp og yoga styrker kjernemusklaturen. Så om du anskaffer begge disse samt har et godt kosthold så vil definitivt få en stram kropp og komme i god form :)

• Liker 1
Skrevet

Jogging er supert for å få en definert og fast kropp og yoga styrker kjernemusklaturen. Så om du anskaffer begge disse samt har et godt kosthold så vil definitivt få en stram kropp og komme i god form :)

Høres bra ut!

Ja, tenker å bruke sånn som plankeøvelser og lignende. Men har helt glemt de andre øvelsene jeg pleide å ta på yogamatte for noen år siden. Så om du har noen tips til øvelser der hadde det vært supert :)

Skrevet

Høres bra ut!

Ja, tenker å bruke sånn som plankeøvelser og lignende. Men har helt glemt de andre øvelsene jeg pleide å ta på yogamatte for noen år siden. Så om du har noen tips til øvelser der hadde det vært supert :)

Gå på YouTube :) Masse fine videoer der :)

Skrevet

Videoene til Jillian Michaels er supre for hjemmetrening hvis man trenger tips til et helt program som trener alle de store muskelgruppene. Fås for en billig penge på amazon :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan laste ned blogilates-appen på telefonen, en måneds treningsprogram koster 7 kr eller noe :) Veldig bra opplegg. Hun har masse oppskrifter også. Sjekk ut blogilates på youtube først, så ser du hva det er :)

Anonymous poster hash: f3421...61c
Skrevet (endret)

Ja, anbefaler også blogilates! Det funket kjempefint for meg, jeg lastet ned appen og plukket og mikset blant youtube-videoene hennes. Gjorde alt fra tre til ti videoer om morgenen en periode, avhengig av dagsform og hvor god tid jeg hadde. Vet at noen ikke tåler blogilatesdama (hun er veldig entusiastisk!) men jeg likte henne kjempegodt. Søk opp på youtube og sjekk hva du synes!

Endret av Nan
Skrevet

Ser at du har fått mange gode tips over! Både blogilates og Jillian Michaels er gode tips.

Jeg gjennomførte 30 day shred for ett par år tilbake og fikk faktisk litt resultater.
30 day shred ligger faktisk ute på youtube, om du kunne tenke deg å prøve det :)

Den er delt inn i tre 'episoder' og hver episode gjøres i ti dager :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips alle sammen!

Skal sjekke ut blogilates, Jillian Michaels og 30 day shred!

FInner sikkert noe for meg en plass der :)

- Ts

AnonymBruker
Skrevet

Finner ikke blogilates på app store?

Det var merkelig... :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Var på iPod, trykte kun iPhone så kom det opp :)

Nevermind :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...