AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Jeg er helt klart en kald, askeblond type, og holder meg slavisk til sølv, perler og hvitt gull. Men jeg synes gull er så lekkert på andre, særlig når man har litt farge på sommeren! Hvad tycks? Kan alle bruke gull eller bør jeg holde meg til det som er safe..?Anonymous poster hash: 95bf3...f31
frøken_øst Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Jeg er som deg, kald i fargene, men bruker både gull- og sølvsmykker. Klarer faktisk ikke se selv at jeg kler sølvsmykkene så mye bedre enn de i gull. Kjør på tenker jeg:) 1
Wildstar Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Jeg er som deg, og jeg kler ikke gull overhodet, syns det ser nesten skittent ut på meg. Men så ser jeg andre med samme hudtone og farger som meg, som kler gull helt greit, så det sitter nok mest i hodet mitt. 3
missLynch Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Jeg er også helt kald av type, og føler også jeg ser skitten og helt feil ut med gullsmykke etc. Og så ser jeg andre med samme farger som kan bruke det, i hvert fall i mine øyne Er nok en vanesak- prøv med noen små øreringer og se det an. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå