*M* Skrevet 28. august 2004 #1 Skrevet 28. august 2004 Hei. Jeg er på jakt etter en jakke. Den jeg har sett for meg er en slags tykk kåpe i militærgrønn farge. Den går til knærne og har pels på hetten. Noen som forstår hva jeg mener?
*M* Skrevet 28. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2004 Jeg er ikke så kvikk med strikkepinnene, så vinteren ville vært over før den jakken ble ferdig!
*M* Skrevet 28. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2004 Jeg ville blitt glad hvis noen kunne hjelpe?
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #6 Skrevet 28. august 2004 Er det noen som har handlet fra den linken som blir nevnt ovenfor, www.topshop.co.uk? Er det mulig å bestille, eller sender de kun i UK?
Rio Skrevet 29. august 2004 #8 Skrevet 29. august 2004 Jeg vet hva du mener. Kunne tenkt meg en sånn selv. Så ei i går som hadde en slik, men den gikk til lårene. Var like før jeg spurte hvor hun hadde kjøpt den Jeg er på jakt etter en god lang vinterjakke med hette. Hittil har jeg egentlig bare funnet stygge tykke jakker, eller sånne skikkelige dame-kåper. Fine de, men ikke så veldig brukbare i iskulde og pissregn. Har en svart lårtkort jakke fra bikbok nå, med belte og mange knapper. Den var ganske god og varm. Men jakke er vrient å finne når man er kresen
vilde Skrevet 29. august 2004 #9 Skrevet 29. august 2004 Er det noen som har handlet fra den linken som blir nevnt ovenfor, www.topshop.co.uk? Er det mulig å bestille, eller sender de kun i UK? Fra nettshoppen sender det kun til UK, men det er mulig du kan maile de å spørre?
Gjest Myumi Skrevet 29. august 2004 #10 Skrevet 29. august 2004 Hei. Jeg er på jakt etter en jakke. Den jeg har sett for meg er en slags tykk kåpe i militærgrønn farge. Den går til knærne og har pels på hetten. Noen som forstår hva jeg mener? Noe slikt som denne?
*M* Skrevet 29. august 2004 Forfatter #11 Skrevet 29. august 2004 Nei, litt mer boblete.. Dette ble veldig vanskelig å forklare.
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #12 Skrevet 29. august 2004 mener du en helt vanlig parkas kanskje?
*M* Skrevet 29. august 2004 Forfatter #13 Skrevet 29. august 2004 Ja, det tror jeg et heter!!! Hvor finner jeg en parkas?
Gjest Étoile Skrevet 29. august 2004 #14 Skrevet 29. august 2004 Mener du en sånn lang parkas? Jeg har en i militærgrønn til midt på låret fra Replay, men det er fjorårets modell. Ser at de har fått inn årets modell på JC, men fuskepelsen på den var skikkelig shabby. De solgte massevis av parkaser overalt i fjor vinter, kan jo være at butikkene får inn i år også etterhvert som det blir kaldere.
*M* Skrevet 29. august 2004 Forfatter #15 Skrevet 29. august 2004 Flott, takk.. Skal stikke innom JC i morgen. Dersom det finnes noen andre steder, tar jeg gjerne imot tips!
Gjest Étoile Skrevet 29. august 2004 #16 Skrevet 29. august 2004 Min kjøpte jeg på Urban i fjor, du kan jo titte der også. Eller på Paragon, Carlings, Bikbok etc.
Gjest Étoile Skrevet 29. august 2004 #18 Skrevet 29. august 2004 På Byporten i 2.etasje, i enden nærmest Oslo S.
smofie Skrevet 29. august 2004 #19 Skrevet 29. august 2004 På vero moda hadde de noen fine, litt smale modeller.Dette var i kr.sand da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå