Gå til innhold

Vasker dere alltid av sminken før dere legger dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller hender det at dere bare går i gammel sminke til neste dag`?

Anonymous poster hash: a161d...e34
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vasker den alltid av. Huden blir elendig ellers.

Anonymous poster hash: 1b02c...a2a
  • Liker 1
Skrevet

Ja, jeg pleier å fjerne den. Merker fort at jeg får "småkviser" hvis ikke. Hender jo selvfølgelig at jeg ikke gjør det, men da er det gjerne hvis jeg kommer sent hjem etter en bytur og stuper i seng...

Skrevet (endret)

Vasker alltid av sminken, uansett foranledning. Huden blir jo ikke noe pen dersom en til stadighet dropper å vaske av gammel sminke. Er beste måten å få tilstoppede porer og urenheter det.

• Fjerner sminken med sminkefjerner
  • Vasker ansiktet med olivensåpe
  • Smører inn ansiktet med fuktighetskrem/bruker serum

HVER dag, morgen og kveld.

Endret av Jolene
  • Liker 1
Skrevet

Ja, jeg vasker ansiktet hver kveld (og hver morgen) med vanlig skrubb/ hudrens. Det er ikke hver dag jeg bruker sminke, men de dagene jeg gjør det, er ansiktsvasken selvfølgelig enda viktigere. Å våkne opp med pandaøyne er bare ikke moro :(

Skrevet

Jeg fjerner sminken med sminkefjerningsserviett før jeg legger meg. Om jeg følger opp med fuktighetskrem kommer an på om jeg har dusja på forhånd eller ikke.

Skrevet

Prøver alltid å vaske den av. Dagen derpå sminke ser aldri bra ut og mye er klint utover. I hvert fall på meg.

Skrevet

ja, jeg renser alltid ansikitet før jeg legger meg - også når jeg har vært på byen...

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg vasker ansiktet hver morgen og kveld engang... Bruker ikke sminke.. Uff så rart at alle gjør det og ikke jeg

Anonymous poster hash: aa49a...910
AnonymBruker
Skrevet

Ja, alltid. Enten om jeg har 0 eller 100 i promille.

Anonymous poster hash: 98d1b...dee
Skrevet (endret)

Ja, pleier å gjøre det. Sist jeg ikke gjorde det, ble det en walk of shame med masse småkviser overalt... :plystre: Har heldigvis lært siden den gang!

Endret av sweg
  • Liker 1
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Ja, vasker den alltid av. Ekkelt å sove med sminke. Da blir det mascararusk overalt

Skrevet

Ja, det hender støtt og stadig. Men jeg er blitt mye flinkere på å fjerne sminke nå, dessuten bruker jeg sjelden sminke hver dag. Så da slipper jeg å fjerne også :danse:

Skrevet

Ja alltid, ellers blir huden gusten og kvisete. Helst med rensemelk med påfølgende serum og fuktighetskrem, men etter en lang dag eller fest er renseservietter gode å ha :)

Skrevet

Hver kveld! Det hender jeg glemmer/sovner så fort jeg kommer inn soveromsdøra når jeg har vært på fest, men da går den av så fort jeg våkner. Det er deilig å skrubbe og vaske ansiktet da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slurver MYE, alt ettersom hvor trøtt jeg er på kvelden :P Pusser alltid tennene, men jeg sover som regel med sminken og fjerner den på morgenen. Ikke det lureste å gjøre, med tanke på at man kan utvikle allergi. MEN så skal det også sies at jeg ikke bruker sminke hver dag. Jeg velger å sove lengre om morgenen, enn å sminke meg.

Anonymous poster hash: 51827...6b9
Skrevet

Nei, her slurves det til den store gullmedalje! Men jeg bruker ALDRI foundation eller pudder; kun mascara og bittelitt øyenskygge, da. Så det går helt greit...

Skrevet

Jeg slurver av og til etter en fest og da merker jeg at huden blitt litt gusten. Men fjerner alt hver kveld med rensekrem og toner. Fjerner bare maskaraen annenhver kveld, bygger på den gamle i en dag til så sant ikke vippene blir bøyd og "krøllete" Gjort det i åresvis.

Skrevet

Bruker sjeldent sminke, men når jeg gjør det vasker jeg det alltid av. På dager hvor jeg egentlig ikke orker bruker jeg kun en rens og fuktighetskrem, men til vanlig bruker jeg en del flere produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...