Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig det bare er jeg som er uheldig med jentene jeg møter på byen, men føler nesten ingen av de jeg prøver å sjekke opp er morsomme. Sier ikke at jenter ikke er morsomme, men synes ikke de klarer å vise det når jeg møter dem på byen. Og det er ikke det at jeg ikke tar humoren deres, de sier ingenting.

Anonymous poster hash: 81e20...72f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan prøver du å sjekke dem opp da? Kan jo kanskje ha noe med det å gjøre.

Anonymous poster hash: f14e3...017
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan prøver du å sjekke dem opp da? Kan jo kanskje ha noe med det å gjøre.

Jeg prøver jo å være morsom og tror jentene liker humoren min for jeg har greit draget uten å være kjekk.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Har det slått deg at et alternativ kan være at du kanskje ikke har så draget som du tror..? Jenter kan nemlig også bli stille hvis de blir sjekket opp av en fyr de ikke er særlige keene på, men syns det er uhøflig og bare gå..

Anonymous poster hash: c80ce...e52

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjennom mine år sjekket opp damer og blitt bedre kjent med andre jeg ikke vil sjekke opp.

Min erfaring tilsier at kanskje 2/10 har god humor. De andre har forutsigbar og kjedelig humor. Det er en grunn til at damer digger menn som har humor. Fordi mennene har noe de selv ikke har.

Nå venter jeg egentlig på hordene av kvinner som skal forsvare seg, men til det har jeg bare følgende å si: Hvor mange mannlige kontra kvinnelige komikere vet du om? Og av de, hvor mange er det som har stor suksess? Ikke kom her og si at kvinner ikke har like muligheter eller at det er et mannsdominert miljø. De har muligheten, det er bare det at de ikke klarer levere.

Anonymous poster hash: 63518...b22
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har det slått deg at et alternativ kan være at du kanskje ikke har så draget som du tror..? Jenter kan nemlig også bli stille hvis de blir sjekket opp av en fyr de ikke er særlige keene på, men syns det er uhøflig og bare gå..

Anonymous poster hash: c80ce...e52

Jeg får med meg pene jenter hjem fra byen, det er det jeg mener med at jeg har draget.

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver jo å være morsom og tror jentene liker humoren min for jeg har greit draget uten å være kjekk.

TS

Gi et eksempel på morsomhetene dine da, så får vi se :)

Anonymous poster hash: f433d...22a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS

Men da har de jo humor.

• Liker 7
Gjest gjestvest
Skrevet

mhm, det er få jenter med hu mor på byen. Hadde tatt seg ut. Hadde blitt konkurranse mellom hu og mor. hehe :fnise:

Skrevet

Jeg blir stadig vekk sjekket opp av "vittigperer" på byen. Jeg syntes bare det er kleint. Mye mulig jeg har dårlig humor altså, men jeg vet om mange som føler det på samme måte som meg :P

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

PÅ BYEN er det mange kvinner ("jenter") som har lagt igjen humoren hjemme. Ikke fordi de ikke eier humor, men fordi det er kjedelig å bli forsøkt "plukket opp" for nte gang.

Anonymous poster hash: 3d5bb...e96
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

PÅ BYEN er det mange kvinner ("jenter") som har lagt igjen humoren hjemme. Ikke fordi de ikke eier humor, men fordi det er kjedelig å bli forsøkt "plukket opp" for nte gang. Anonymous poster hash: 3d5bb...e96

Hvorfor gidder kvinner å dra ut på byen i det hele tatt.....

Anonymous poster hash: d41fe...7b1

• Liker 2
Skrevet

Har du tenkt på at ikke alle ønsker å bli sjekket opp? Uansett hvor morsom du kanskje er?

Opplever ofte at jeg blir sjekket opp på byen, selv om jeg ikke er interessert i å bli med noen hjem eller ha sex. Det virker som om mange gutter tror at alle jentene er ute på byen for å få seg et ligg, når flesteparten egentlig er der for å sosialisere med venner eller rett og slett ta et par øl. Jeg blir ofte ganske stille når jeg blir sjekket opp, fordi jeg rett og slett er lei av å bli kontaktet av alle disse utrolig selverklærte humoristiske og kjekke fyrene med draget :)

Og hvorfor orker vi å dra på byen? For å møte nye mennesker, se hva som skjer, danse i fra oss, nye yndlingsdrinken vår, snakke med vennene våre.

• Liker 10
Gjest Castielz
Skrevet

Få jenter med humor i Norge, vil jeg si!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får med meg pene jenter hjem fra byen, det er det jeg mener med at jeg har draget.

TS

Men hvis du klarer dra med deg damer hjem pga utseendet ditt, hvorfor gidder du bruke humor og ha en god tone med de? Hva er vitsen?

• Liker 1
Skrevet

Få jenter med humor i Norge, vil jeg si!

Du har møtt mange jenter, altså?

• Liker 1
Skrevet

Mange jenter på min alder er ihvertfall ekstremt selvhøytidlige og må være på sitt beste når de skal bli sjekket opp. Jeg derimot, gir faen og er morsom, men så er jeg en person som ler mye og bryr meg ikke så mye om hva folk mener om meg. Dessuten er ikke formålet mitt på byen å møte noen å ligge med, det er å ha det gøy!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor gidder kvinner å dra ut på byen i det hele tatt.....Anonymous poster hash: d41fe...7b1

For å ha det gøy. Danse og høre på musikk kanskje? Trodde du at damer dro på byen bare for å bli sjekket opp? Noen få gjør det sikkert.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjennom mine år sjekket opp damer og blitt bedre kjent med andre jeg ikke vil sjekke opp.

Min erfaring tilsier at kanskje 2/10 har god humor. De andre har forutsigbar og kjedelig humor. Det er en grunn til at damer digger menn som har humor. Fordi mennene har noe de selv ikke har.

Nå venter jeg egentlig på hordene av kvinner som skal forsvare seg, men til det har jeg bare følgende å si: Hvor mange mannlige kontra kvinnelige komikere vet du om? Og av de, hvor mange er det som har stor suksess? Ikke kom her og si at kvinner ikke har like muligheter eller at det er et mannsdominert miljø. De har muligheten, det er bare det at de ikke klarer levere.

Det spiller da ingen rolle hvor mange komikere som er av hvilket kjønn, vi snakker om den jevne mann og dame her. Og etter å ha vært noen runder på byen, så må jeg si at menn langtfra er så orginale med humoren sin som de tror. Vi har hørt det meste før, derfor faller forsøk på morsomme replikker til jorden. På samme måte som ansatte i butikk ikke synes posespøker ikke er særlig morsomme, de har hørt samme vitsen hundre ganger før.

Anonymous poster hash: e28c9...f4e

• Liker 16
Skrevet

Jeg vil veldig gjerne vite hvilke humoristiske utsagn du pleier å si til jenta du vil ha med deg hjem!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...