AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Hei! Jeg skal ha på meg en mørk blå kjole på 17 mai. Den ligner på denne:https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ff/1a/cf/ff1acfa3a71f5d85f3f35de7e9b5bc12.jpg For å gjøre den litt mer sommerlig kjøpte jeg en hvit cardigan til å ha over. Men hva med strømpebukser/sko? Hadde i utgangspunktet tenkt å ha sorte lett gjennomskinnelig strømpebukser og sorte halvhøye pumps til. Underkjolen("silke"stoffet under blondene) er sort. Men jeg føler sorte strømper/sko og hvit cardigan kræsjer litt... Hvilken farger burde jeg ha på cardiganen? Føler at sort cardigan vil gjøre hele antrekket veldig mørkt, og mer vinterlig. Noen som vil komme med noen tips? Anonymous poster hash: b46c7...c7d
globalagogo Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Du har ikke en pen jakke da? Ikke dressjakke liksom, men en "finjakke"?
Colorama Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Har du ikke en blazer da? I en annen farge enn svart, siden du synes det blir for mørkt. Jeg skal ihvertfall bruke blazer over min kjole
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Takk for svar Har et par blazere, men synes de blir for lange. Vil gjerne ha noe som ikke går så langt nedenfor midjen, da skjørtet på kjolen svinger en del ut over. Jeg har tidligere brukt kjolen med mellombrun cardigan, og relativ lik farge på belte og ballerinasko. Og likte den kombinasjonen godt. Men det blir kanskje ikke "formelt" nok? Anonymous poster hash: b46c7...c7d
Yzma Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Jeg har en slik blåfarget kjole, jeg tenkte å bruke dongerijakke men så skal jeg ha flate sko og da, så blir ikke så pyntet.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Har dessverre ikke noen penjakke... :/Anonymous poster hash: b46c7...c7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå