Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvilken hudtype har du?:)

Anonymous poster hash: 9eb44...ec8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Dermalogica total eye care, Dermalogica MediBac clearing mattifier + Dermalogica active moist om dagen. Dermalogica Medibac overnight clearing gel om kvelden :)

Har sensitiv kombinasjonshud.

Skrevet (endret)

Benton Aloe Propolis Soothing Gel og Innisfree Green Tea Balancing Cream. Har normalhud og rosacea. Har ikke funnet en øyekrem jeg liker godt enda, men er på leting :)

Endret av Kragebein
Skrevet

Tørr hud. Bruker extra virgin coconut oil på både ansikt, kropp og hår. :) Fantastisk produkt! Naturlig, lukter godt og funker utrolig bra for tørr hud og tørt hår! Man får kjøpt på vanlig dagligvarebutikk.

Prøver å ikke bruke for mange kremer og lotions med parfyme i, for jeg får så kløe av det + mer tørr hud, selv om produktet er laget for tørr hud. Har sensitiv hud (og kropp generelt, hehe) og tåler svært lite. Kan ikke bruke parfyme uten å føle meg dårlig. Og så inneholder kremer så mye rart i tillegg.

Skrevet

Jeg har tørr og sensitiv hud, og bruker First Aid Beautys Ultra Repair Cream til ansikt, og Kiehl's Creamy Eye Treatment til øynene.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Dermalogica total eye care, Dermalogica MediBac clearing mattifier + Dermalogica active moist om dagen. Dermalogica Medibac overnight clearing gel om kvelden :)

Har sensitiv kombinasjonshud.

Dermalogica er en serien jeg har lyst til å like, syns kremene har en fin konsistens og det virker som at de gir huden mye fukt, men huden min reagerer med å få kviser, altså blir den uren. Frustrende ettersom produktene gir følelsen av velvære og gir den så mye fukt. Ellers syns jeg den er unødvendig dyr.

Jeg har dessverre ingen tips å gi, men er glad i øyekremen fra Ole Henriksen, dag- og nattkremen har jeg ikke prøvd, innbiller meg at de ikke er gode for en sensitiv og kombinasjonshud.

Anonymous poster hash: 4d1e9...768

Skrevet

Skin regimen juvenate pro rich cream fra Comfort Zone , medicalia oxy c øyegele . Tørr hud.

Skrevet

Dermalogica er en serien jeg har lyst til å like, syns kremene har en fin konsistens og det virker som at de gir huden mye fukt, men huden min reagerer med å få kviser, altså blir den uren. Frustrende ettersom produktene gir følelsen av velvære og gir den så mye fukt. Ellers syns jeg den er unødvendig dyr. Jeg har dessverre ingen tips å gi, men er glad i øyekremen fra Ole Henriksen, dag- og nattkremen har jeg ikke prøvd, innbiller meg at de ikke er gode for en sensitiv og kombinasjonshud. Anonymous poster hash: 4d1e9...768

Den serien er den einaste som har tatt knekken kvisene mine, eller, er på god veg i hvertfall :) Men ja, er einig i at den er litt i dyraste laget.

Skrevet

Her skifter jeg favoritt ut veldig ofte. Akkurat nå er det Dr Med Christine Schrammek Special Regulating Cream, men jeg tester for tiden ut Elixir Ceactil Everyday og er veldig fornøyd så langt. Før var jeg hekta på Matis sin Fundamental Beautifying Cream som jeg følte ga huden min en askepotteffekt.
Jeg sover enten med
Decleor Neroli Essential Night Balm. eller den fantastiske fuktmasken Youth Hydrating Mask som gir tonnevis av fukt.

(Jeg har kombinert hudtype: fet T-sone, normale kinn, med akneproblematikk)

Skrevet

Bruker en e-vitamin sorbet cream fra The body shop, men liker ikke denne siden den har alkohol i seg. Bruker også e-vit øyekrem fra The body shop, den er helt grei. Har bestilt denne nå fra Skinplan som inneholder retinol og forhåpentligvis er mer rik.

http://eleven.no/skinplan-retinol-eye-care-cream-7602.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...