AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Vet ikke hvordan jeg skal formulere meg, men en kompis fant en jente på byen ha ville ha med hjem. Han signaliserte til meg slik at jeg skullle winge han. Uansettt jentga begynnner å snakke med meg og fortelle meg at jeg er "skjønnn" og mye mer voksen enn kompisen min. Så sier kompisen til jenta at hun skal bli med han hjem og hun takkker ja. Det jeg lurer på er hvorfor hun helller vil onse med han enn å date med meg. Jeg pushet riktignok ikke på henne, men hun visste at valget stod melllom en date med meg elller en ons men han. Jeg pushet ikkke siden han så hennne først, men hun sa jo at jeg virket mer "voksen". Er bestekompisen min som fikkk med seg jenta hjem så klager ikke, men lurer litt på hvoror hun heller satset på ons med han ennn en date med meg. Trodde jenter var ute etter forhold. Ikke pushet kompisen så mye heller han fikk henne først da jeg valgte å winge han. Anonymous poster hash: d6e66...995
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Hva faen er å winge en annen? Anonymous poster hash: c1d96...6d2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Åssen i helvete mener du hun kunne velge mellom å date deg eller en ONS med kompisen din? Ba du hun ut på date? Isåfall er du sykt dårlig og kjip wingman. Forresten, damer kan syntes menn er skjønne og mere voksne uten å tenne seksuelt på de. Lættis at du er så butthurt at du går rett inn på Kvinneguiden forumet å poster så fort du kom hjem fra byen. [PS beklager banning, ble bare så inspirert at posten over som også bannet, ikke ta det personlig. Kunne sikkert spart meg for den siste setningen men det er jo ganske lættis og spesielt da] Anonymous poster hash: c82a6...7db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå