Gå til innhold

Jenter og venners venner.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var ute på byen med en komis og noen vennninner. Uansett endte med å sjekke opp en venninne av kompisen og hun betgalte drinkene mine, mens venninnenne ble sute fordi vi ikke sjekkket dem opp. Det jeg lurer på er hvorfor jenter er så gira på folk de kjennnere eller kompiser av folk de kjennner mens de ikke liker å være med folk de ikke kjennner.

Anonymous poster hash: 158eb...4cb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var ute på byen med en komis og noen vennninner. Uansett endte med å sjekke opp en venninne av kompisen og hun bettalte drinkene mine, mens venninnenne ble sur fordi vi ikke sjekkket dem opp. Det jeg lurer på er hvorfor jenter er så gira på folk de kjennnere eller kompiser av folk de kjennner mens de ikke liker å være med folk de ikke kjennner.

Redigert. Lurer faktisk på dette, virker som om det er mye lettere å sjekke oppp jenter som kjenner en man kjenner enn helt tilfeldige jenter. For meg som gutt er det omvendt, jeg liker å sjekke opp jenter jeg ikke kjennner for å slipppe presset.

Skrevet

Redigert. Lurer faktisk på dette, virker som om det er mye lettere å sjekke oppp jenter som kjenner en man kjenner enn helt tilfeldige jenter. For meg som gutt er det omvendt, jeg liker å sjekke opp jenter jeg ikke kjennner for å slipppe presset.

Godt forsøk :fnise:

Fra spøk til alvor så er det mer naturlig (for ikke å si en plikt) å bli kjent når det er en felles venn til stede, enn når en totalt fremmed hiver seg over deg og drar sin beste replikk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så desp på byen i kveld? Så den andre halv-fire-og-akuratt-hjemme-fra byen tråden din også hvor du ikke skjønte hvorfor jenta du wingmana for kompisen din ble med han hjem og ikke deg.

Hvorfor jenter er mer gira på venners venner enn fremmede er vel fordi man føler seg tryggere på en som en venn allerede har "gått god for", man regner ikke med at vennene sine henger med creeps, som en fremmed person fort kan være.

Anonymous poster hash: 19f23...9c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...