AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Mulig jeg virker teit nå, og kunne sikkert googlet det. Men jeg synes dette virker så slitsomt, så... Er det noen av dere som har råd/link til ukeaplaner? Fiks ferdig, så jeg slipper å telle Anonymous poster hash: 9d14a...6e3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Du kan bruke myfitnesspal-appen Anonymous poster hash: 37dc6...23a 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Du kan bruke myfitnesspal-appen Anonymous poster hash: 37dc6...23a Takk Anonymous poster hash: 9d14a...6e3
Pringle Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Du spør etter to forskjellige ting Det finnes kaloritellerprogrammer og -apper, og menyplanleggere - noen av dem er begge deler, men de fungerer stort sett veldig dårlig. Noen programmer samarbeider tildels. Litt vanskelig å finne ut av hvilke som gjør hva, og hva som er mest passe for en selv. Jeg har ikke funnet det perfekte programmet ennå. Jeg likte MFP lenge, så holdt jeg ut med MFP en stund, men nå har jeg gått over til Fitbit, for å registrere matinntak. Dessverre har ikke Fitbit noen oppskriftsmodul sånn som MFP har (og MFPs er veldig dårlig). Jeg har derfor registrert meg hos Sparkpeople, og i deres underavdeling Sparkrecipes kan jeg lage mine egne oppskrifter, logge dem i Sparkpeople, og det blir så synkronisert med Fitbit...! Det finnes utallige menyplanleggere (google menu planner). En av de mest kjente er Eat This Much som lar deg bestemme kaloriinntak og gir forslag til oppskrifter. Men den opererer med unser ol, ikke gram.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Jeg bruker også MFP, du kan også legge inn oppskrifter der for å beregne kaloriinnhold. Når det gjelder middager er jeg ofte inne på ica.no eller greteroede.no, masse godt, også står det antall kalorier per porsjon. Går bare inn på disse sidene, legger middagsplan for uka, kjøper inn alt jeg trenger i ett jafs. Veldig greit. Anonymous poster hash: 32d95...886
Gjest Godjente Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Lifesum synes jeg er bra, der kan du legge inn dine egne oppskrifter og mat også
Jade Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Det finnes slike slankekokebøker med menyer som er tilpasset kaloriinntaket du ønsker å ha. F.eks. Grete Rhoede har slike menybøker. Se i bokhandelen. Vet de har litt slikt i matbutikken også.
Gjest Penelopee Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Jeg gikk fra MyFitnessPal til Lifesum og er fornøyd med det.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #9 Skrevet 14. mai 2015 Jeg bruker myfitnesspal-appen, logger alt. Men greit å legge inn alle matvarer selv, mange som legger inn feil i databasen... Anonymous poster hash: 31493...694
Gjest minge Skrevet 14. mai 2015 #10 Skrevet 14. mai 2015 Det er mange som er fornøyd med https://www.vektklubb.no/
OPIgirl Skrevet 14. mai 2015 #11 Skrevet 14. mai 2015 Mulig jeg virker teit nå, og kunne sikkert googlet det. Men jeg synes dette virker så slitsomt, så... Er det noen av dere som har råd/link til ukeaplaner? Fiks ferdig, så jeg slipper å telle Anonymous poster hash: 9d14a...6e3 Det er ikke slitsomt i det hele tatt. Det blir en vanesak og kommer til å gå automatisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå