Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så tipper vel snart over på overvektig?

Uansett, jeg vil gå ned minst 5-6 kg, men vet at kroppen min blir så "hengete", har vært der før. Det er først nå jeg "fyller ut meg selv" uten å ha hengepupper og hengemage, men føler meg for stor.

Hvordan gå ned disse kg uten å bli så slapp i huden?

Har to barn, og la på meg alt for mye under begge graviditetene, så får mye slapp hud når jeg går ned :(

Anonymous poster hash: 81bdd...016

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at BMI er for grupper og ikke for enkeltpersoner? Det er ikke sånn at man automatisk er overvektig over 25 eller undervektig under 18,5. Det stemmer for mange, men ikke for alle. Noen vil være overvektige på BMI 22 og noen vil være undervektige på BMI 22.

Noen har bred beinbygning og trenger mye mer vekt for ikke å se hengslete ut mens noen har smalere beinbygning. Noen har naturlig mye muskler, andre har lite muskler fra naturens side.

Så om du er overvektig med BMI på 25,7 kan vi ikke vite.

Men vil du litt ned i vekt, så er trikset å gå sakte ned for ikke å bli slapp i huden.

Anonymous poster hash: 274c3...c36
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville heller konsentrert meg om styrketrening for å stramme opp kroppen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I følge BMI er du overvektig nå, men det er et veldig unøyaktig mål så det er ingen grunn til å henge seg opp i dette. Spis sunt og vær i aktivitet så vil kroppen din ha det bra.

Anonymous poster hash: cbaaf...e91

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...